[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت مؤثر رسانه ها در ایام کرونا، اظهار کرد: رسانه ها در ایام کرونا یار و یاور سپاه قدس گیلان در کنترل این بیماری بودند و خبرنگاران در کنار علوم پزشکی و سپاه جهادی وارد میدان شدند و با این ویروس منحوس مبارزه کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از دو هزار رسانه برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور فعالیت می کنند، افزود: نقش رسانه های داخلی در مبارزه با اخبار ناامید کننده و دروغ دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران حلقه واسط میان مردم و مسئولان جهت انعکاس مشکلات جامعه هستند، تصریح کرد: امروزه بحران های جامعه به راحتی توسط رسانه و خبرنگاران قابل کنترل است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه وظیفه اصلی رسانه ها در شرایط فعلی انعکاس درست اخبار است، بیان کرد: خبرنگاران می توانند با احساس مسئولیت و در راستای عمل به رسالت خود توطئه دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره ابوذر، عنوان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از معتبرترین جشنواره های رسانه ای کشور است که هرساله و در سالروز تأسیس سازمان بسیج رسانه به بهترین نحو ممکن در گیلان برگزار می شود.

وی حضور اصحاب رسانه در هفتمین جشنواره رسانه ابوذر را نشان دهنده اعتماد به بسیج رسانه دانست و ادامه داد: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: استقبال خوب خبرنگاران از جشنواره ابوذر این پیام را برای مسؤولان دارد که آنها فعال هستند و همواره از آنها مطالبه گری می کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان