[ad_1]

سخنگوی حزب مجمع ایثارگران از برگزاری جلسه شورای سیاسی این حزب مجمع ایثارگران به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیده زرآبادی با اشاره به تبادل اخبار و مسایل روز در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه اعضای حزب مجمع ایثارگران از اخبار مثبت در مذاکرات پیش رو استقبال کردند.

وی در ادامه افزود: اعضای حاضر در جلسه مطرح کردند که ضمن احترام به روابط دو یا چند جانبه با همسایگان بویژه روسیه، نباید نقش تعیین کننده مذاکرات را به نماینده روسیه سپرد و آن ها نباید اعلام کننده نظرات و تصمیمات ایران قلمداد گردند.

زرآبادی در ادامه با اشاره به بررسی وضعیت زندانی های سیاسی گفت: مجمع ایثارگران درگذشت «بکتاش آبتین» را تسلیت گفته و انتظار دارد ریاست محترم قوه قضاییه با این گونه مسایل که جان افراد را نشانه می گیرد برخورد نماید.

سخنگوی حزب مجمع ایثارگران با اشاره به گزارش های کمیته اقتصادی در خصوص محورهای اساسی بودجه ۱۴۰۱ مانند حذف ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی، افزایش مالیات تا سقف ۶۲ درصد برای تأمین بودجه، بحث بالا بردن قیمت بنزین، بیان کرد: تأمین کسری بودجه با هرگونه فشار مضاعف و بی توجهی به معیشت و فشار به دهکهای پایین، مردم را در تنگنای بیشتری قرار می دهد.

زرآبادی در پایان گفت: حزب مجمع ایثارگران بارها در بیانیه های قبلی اعلام نموده که راه رشد، گشایش و رونق اقتصادی، توجه به راه حل کارشناسان دلسوز است که در تبیین برون رفت از معضلات فراگیر کنونی آن را بیان نموده اند و مهمترین دیدگاه ایجاد زمینه و شرایط مناسب سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران و حذف دست پنهان و موازی کاری خواهد بود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان