[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز جمعه این هفته انزلی با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای حساسیت زدایی از اصول انقلاب با ایجاد جنگ نرم گسترده، اظهار کرد: امروز از فعالیت های ضد انقلابی در خارج از کشور نگرانی شدیدی وجود ندارد بلکه نگران این هستیم که بعد از روی کار آمدن دولت جدید با روحیه انقلابی و تحول آفرین، افرادی در رأس کار قرار گرفته اند که هیچ وجه مشترکی با دولت مردمی ندارند.

وی افزود: دولت گذشته خسارت های فراوانی به کشور وارد کرده و مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور حاصل همان تفکر لیبرالیسم هشت سال گذشته است.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه برخی انتصابات در استان نگران کننده است، افزود: نمی توان شعار انقلابی و روحیه انقلابی و تحول گرایی را با همان مدیریت سابق اجرا کرد.

امام جمعه انزلی تاکید کرد: در انزلی هم مسئولان برخلاف قولشان عمل کردند و باید بگویم نسبت به شخصی که در شهرستان مسئولیت گرفته مخالف نیستم بلکه مخالفت من با جریانی است که پشت این انتخاب وجود دارد.

حجت الاسلام شمس الدین با انتقاد از نوع انتخاب و تصمیم گیری ها برای انزلی از سوی استان، تصریح کرد: در شهرستان انزلی باید مدیران جوان و انقلابی و بدون داشتن سوابق فتنه گری و همکاری با جریانات گذشته در رأس امور باشند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده از مدیران نخبه و جوان انقلابی در مدیریت امور مختلف کشور، گفت: علاوه بر شهرستان در استان هم در برخی از موارد جوان گرایی نشده و معتقدم باید به کسانی در شهرستان انزلی و منطقه آزاد مسؤلیت داده شود که از فساد مبرا باشند.

امام جمعه انزلی با اشاره با اینکه در دولت های قبل اعضای ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور به پست و مقام می رسیدند، افزود: نیروهای انقلابی پست و مقام نمی خواهند اما تنها خواسته شأن به کار گیری مدیران انقلابی دلسوز نظام در رأس امور است.

حجت الاسلام شمس الدین با تاکید بر ضرورت و پیگیری انتصابات مدیران در گیلان توسط رئیس جمهور، اظهار کرد: باید بررسی شود که چرا با وجود مدیران جوان و نخبه انقلابی در سطح استان، افرادی از منطقه خاص در گیلان در جایگاه مدیریت های استانی و شهرستان ها منصوب می شوند؟


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان