[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته بخش اسالم با تبیین فرمایشات رهبری در دیدار با مردم قم، اظهار کرد: سه موضوع غیرت دینی و انقلابی، جنگ نرم و وحدت مهمترین موضوعات مطرح شده در از سوی رهبری بود.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی و بر گرفته از اسلام سیاسی است، ادامه داد: رهبری به عنوان یک عالم دینی توانست مردم را برای مبارزه با ظلم و استکبار بسیج کند.

وی اضافه کرد: این ویژگی ها ماهیت اصلی و جدانشدنی انقلاب اسلامی که ملت ایران بارها آن را نمایش گذاشته و این حقیقت و هویت و باطن مردم تشییع پیکر شهید سلیمانی آشکار شده است.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه وقتی دشمنان می بینند نمی توانند ماهیت انقلاب اسلامی ما را تغییر دهند به دنبال تضعیف و ایجاد بی تفاوتی نسبت به آرمان ها و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با جنگ نرم می خواهند مسائل روشن و بدیهی انقلاب مثل حاکمیت دین، تسلیم نشدن در برابر دشمن مستکبر، استقلال و مبارزه با فساد و بی عدالتی را نفی کنند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه نباید موفقیت های انقلاب اسلامی پنهان و ناشناخته بماند، گفت: هر جا هم که کوتاهی و یا عقب افتادگی وجود دارد ناشی از فساد و اشرافی گری و نگاه غیرانقلابی بوده که با امید و نگاه به آینده توسط جوانان انقلابی برطرف می شود.

وی وحدت را تنها را مقابله با دشمن دانست و با بیان اینکه نباید اختلاف سلیقه ها و روش ها موجب تقابل و درگیری شود، اظهار کرد: در مقابل دشمنان انقلاب و کسانی که در مقابل انقلاب ما ایستاده اند چاره ای جز ایستادن نداریم و برای این است ایستادگی و حفظ وحدت نباید مسائل اختلافی را ادامه دهیم.

امام جمعه اسالم با تسلیت سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، این بانوی بزرگوار را که همه فرزندان خود را در راه اسلام تقدیم کرده است را الگو و اسوه حقیقی مادران و همسران شهدا دانست و گفت: مادران و همسران شهدا که عزیزان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به بیست و ششم دی ماه سالروز فرار شاه، این روز را روز عبرت برای همه ستمکاران و ظالمان خواند و افزود: قدرت ساختگی و ثروتی که از مردم چپاول شده بود هم نتوانست حکومت ظالمانه شاه را حفظ کند و این درس بزرگی است برای همه کسانی که پایه کار خود را بر اساس ظلم و ستم بنا نهاده اند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان