به گزارش لنگرنیوز، صبح امروز سردار نقدی در نشست خبری که در سالن حاج رضوان (شهید عماد مغنیه) مجتمع شهید آوینی بسیج رسانه ملی برگزار شد، در ابتدا ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین و همچنین درگذشت مادر شهید بابایی اظهار داشت: " امیدوارم شما خبرنگاران و اصحاب رسانه بازتاب دهنده فعالیت ها و مظلومیت های بسیج جهان اسلام باشید درحالیکه امروزه می بینیم که رسانه ها حقایق غیرواقعی را به صورت مرموزانه تبلیغ می کنند.

وی با بیان اینکه 36 امین سالروز ولادت بسیج را در حالی گرامی می داریم که این تشکل امروز در اوج شکوفایی و عزتمندی خود است و بهترین روزهای خود را در تاریخ می گذراند عنوان کرد: خوشبختانه امروز بسیج به عنوان نماد وحدت ملی و انسجام اسلامی و حضور مردم در صحنه ها تبدیل شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز لیبرال دموکراسی غرب صحنه ها را به طور کامل وا داده است عنوان کرد، لیبرال دموکراسی همان گونه که توانایی آوردن مردم در پای صندوق های رای را ندارد به استخدام مزدوران داخلی و خارجی می پردازد.

وی گفت : مردم سالاری دینی ما نه تنها در انتخابات ، حضورهای سیاسی ، بلکه در همه زمینه ها پا به رکاب است و مردمی دارد که جدایی از آنها از نظام و دولت گمان بسیار محالی است که نماد این مردم بسیج می باشد.

در بسیج میلیونها انسان بدون منت، مزد تنها برای تعالی کشور و رضای خدا مشغول هستند

وی با بیان اینکه در بسیج میلیونها انسان بدون منت، مزد، رتبه و درجه خاص تنها برای تعالی کشور و رضای خدا مشغول هستند گفت: امروز دو هزار گردان رزمی امام حسین علیه السلام، امام علی علیه السلام و بیت المقدس گردان های آماده و پا به رکاب ما هستند که فکر تجالوز را به کشور غیر ممکن می کنند.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه چندین هزار گردان عاشورا  و الزهرا نیز آماده دفاع  از میهن هستند تاکید کرد: طبیعی است که دشمنان ما وقتی می بینند که چنین قابلیت هایی ندارند به ما حسد و رشک بورزند.

وی با بیان اینکه امروز حضور بسیج به عرصه های نظامی محدود نیست بلکه بسیج، مرد همه میدانها می باشد خاطر نشان کرد: عرصه های اقتصادی، نظامی، امر به معروف و نهی از منکر، علمی و سازندگی بخشی از عرصه های فراوان فعالیتهای بسیج در کشور است.

بسیجیان ما آماده اند به مانند 8 سال دفاع مقدس حماسه ای جدید را در عرصه جنگ نرم با دشمن خلق کنند

وی با بیان اینکه دوره تمرین جنگ نرم برای بسیجیان پایان یافته است گفت: بسیجیان ما آماده اند به مانند 8 سال دفاع مقدس حماسه ای جدید را در عرصه جنگ نرم با دشمن خلق کنند.

شبکه اطلاع رسانی ملی نیز حق مسلم تر ماست

سردار نقدی در پاسخ به خبرنگار سرویس بسیج خبرگزاری بسیج در خصوص افتتاح شبکه  اطلاع رسانی شباب با بیان اینکه همانگونه که انرژی هسته ای حق مسلم ماست ما باید بدانیم که شبکه اطلاع رسانی ملی نیز حق مسلم تر ماست عنوان کرد: امروز وقتی یک ایرانی می خواهد اطلاعات مورد نظر خود را در فضای مجازی و اینترنتی پیدا کند مجبور است چندین صفحه ی پلید و منکر را ببیند و سپس به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کند.

کشورهای اروپایی از سالهای قبل به فکر ایجاد شبکه اطلاع رسانی ملی بوده اند

وی با بیان اینکه کشورهای اروپایی نیز از سالهای قبل به فکر ایجاد شبکه اطلاع رسانی ملی بوده اند و امروز از ان بهره می برند گفت: متاسفانه مدیریت بسیار ضعیف و قابل انتقادی در این عرصه در کشور ما وجود دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه مستکبران جهانی با تسلط رسانه ای بر جنایات خود سرپوش می گذارند عنوان کرد: در مجموعه بسیج از دوسال پیش اقدام به ساخت شبکه اطلاع رسانی بسیج به عنوان شباب کردیم و این شبکه در دوسال گذشته تمامی مراحل آزمایشی خود را سپری کرده و اگر دولتمردان و مسئولین بخواهند در صورت تامین اعتبار می توانیم این سیستم را به تمام کشور تعمیم دهیم.

در عرصه جنگ نرم خبرهای بسیاری صورت گرفته که انعکاس رسانه ای مناسبی نداشته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیتهای رسانه ای بسیجیان در فضای مجازی خاطر نشان کرد: در عرصه جنگ نرم خبرهای بسیاری صورت گرفته که انعکاس رسانه ای مناسبی نداشته است.

وی با اشاره به حضور بسیج در عرصه سازندگی و اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: بسیجیان ما در تعطیلات نوروز که مردم در حال تفریح هستند با حضور در مناطق محروم در دورترین نقاط کشور مشغول خدمت رسانی بی منت در اردوهای جهادی بوده تا محدودیت را از چهره کشور بزدایند.

سردار نقدی ادامه داد: فعالیت و تلاشهای گسترده ای در عرصه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته که با یک حرکت هوشمندانه برای خنثی کردن دو مشکل امروز اقتصاد کشور یعنی رکود و تورم با حداقل سرمایه گذاری و حداکثر بهره برداری در تولید مواد غذایی انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال 23هزارو پانصد واحد تولیدی از این صنف به بهره برداری رسیده و 50 هزار شغل بدون سر و صدا و تحمیل هزینه به بودجه کشور برای جوانان ایجاد شده است.

وی افزود: امسال نیز 40 هزار واحد تولیدی احداث شده توسط بسیجیان به بهره برداری رسیده که 20 هزار واحد آن به زودی افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به فعالیتهای ورزشی بسیج نماد این فعالیت ها را مدال آوری قهرمانان بسیجی در عرصه جهانی عنوان کرد و افزود: در 120 پایگاه بسیج مرکز استعداد یابی برای شناسایی و رشد و شکوفایی استعداد جوانان کشور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بسیج اقدامات قابل توجهی در زیر ساختهای بناهای ورزشی انجام داده است اضافه کرد: در ظرف 3 سال گذشته 2 هزار سالن ورزشی برای توسعه ورزش همگانی کشور بسیج احداث شده است.

وی افزود: هفته بسیج از جمعه 30 آبان آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

سردار نقدی در ادامه این نشست خبری به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ داد وی در پاسخ به سوالی در خصوص مصوبه اخیر مجلس درباره محول شدن امر به معروف و نهی از منکر قانونی است که خدا در قرآن نوشته و اجرای آن واجب است حتی اگر قانون مجلس هم نمی شد باز هم اجرای آن وظیفه شرعی ما بود که انجام دهیم.

وی افزود از سال گذشته آموزشهای گسترده امر به معروف و نهی از منکر با روشهای اصولی و صحیح به بسیجیان آموزش داده شده است و در این مسیر از ظرفیت های حلقه های صالحین نیز استفاده کرده ایم.

سردار نقدی با بیان اینکه متاسفانه تصورات نادرستی در خصوص فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به وجود آمده و رسانه های بیگانه و بعضا داخلی نیز به این تصورات نادرست دامن زده اند تاکید کرد امر به معروف و نهی از منکر به هیچ وجه تصوری نیست که آنها دارند بلکه امر به معروف، محبت کردن و عشق ورزیدن به همنوع است و یک فریضه الهی  و انسانی محسوب می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان