[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان با اشاره به بارش برف، اظهار کرد: در تئوری آمادگی خوبی برای مقابله با هر بحرانی داریم و باید در عمل نیز همین شکل باشد.

وی با بیان اینکه باید از تجارب گذشته در مقابله با بحران ها استفاده شود، افزود: در زمان بروز بحران نیازمند هماهنگی و انسجام بیشتر بین دستگاه ها هستیم و در سطح شهرستان ها فرمانداران باید این هماهنگی را ایجاد کنند.

استاندار گیلان نداشتن برنامه در زمان بارش برف در سال های گذشته را یکی از نقدها بر عملکرد مدیران عنوان و اضافه کرد: وجود برنامه ریزی اصولی و جلوگیری از بروز مشکلات و تسریع در رفع خسارت های ناشی از بروز حوادث باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید بر اساس پیش بینی هواشناسی مناطقی که احتمال خسارت وجود دارد بیشتر مورد توجه باشد، تصریح کرد:

استاندار گیلان از دستگاه های مختلف خواست تا با پیش بینی مشکلات احتمالی، تمهیدات لازم را برای پیشگیری و رفع بروز مشکلات، فراهم کنند، ادامه داد: قطع گاز و برق قبل از بروز بحران پیش بینی شده و برای نانوایی ها سوخت دوم برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت سپاه و بسیج برای کمک به راهداری، اظهار کرد: رسانه ها نیز آخرین وضعیت را به مردم اطلاع رسانی کنند.

عباسی به لغو مرخصی همه مدیران اشاره و اضافه کرد: همه فرمانداران و مدیران باید طی مدت بارش ها در شهرستان محل کار خود حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران پروازی هستند، افزود: همه فرمانداران باید در محل کار خود اسکان داشته باشند عدم حضور هیچ مدیری در محل حوزه کاری خود در زمان بارش برف، پذیرفتنی نیست.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان