[ad_1]

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هماهنگی بین دستگاه ها در زمان بارش برف و باران، اظهار کرد: اکثر راه ها در مناطق روستایی گیلان باز و تنها برخی راه های فرعی بسته است که با کمک دستگاه های امدادی تا ساعات آینده بازگشایی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان به قطعی برق در برخی روستاهای شهرستان رودبار اشاره و بیان کرد: پارگی سیم های برق به علت بارش برف و سرقت سیم ها علت قطعی برق در برخی مناطق روستایی گیلان بوده اما این قطعی ها مقطعی و شرایط حاکم بر استان آرام است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از پلیس راه مبنی بر در راه ماندن مسافران نشده است، تصریح کرد: دستگاه های سوخت رسانی نیز بدون مشکل فعال و راهداری و شهرداری ها با تمام امکانات در جاده ها مستقر هستند.

مرادی با اشاره به اینکه تیم های پشتیبان از سازمان جهاد کشاورزی در شرایط فعلی آماده باش هستند، افزود: دهیاران و بخش خصوصی نیز با ما همکاری دارند و اتاق مدیریت بحران مجهز به مانیتورینگ بوده و تمامی جاده های استان پایش می شود.

وی با اشاره به حضور ۷۰ دستگاه ماشین آفرود در قالب بسیج ورزشکاران برای امدادرسانی در شرایط مورد نیاز، بیان کرد: سپاه به عنوان یک حلقه امدادی با مدیریت بحران استان همکاری دارد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان