[ad_1]

هوشنگ عباسقلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت بحران برف و اقدامات ستاد مدیریت بحران شهرستان پرداخت و اظهار کرد: محورهای اصلی شهرستان رودبار باز است.

فرماندار رودبار افزود: به علت کمبود تجهیزات راهداری نتوانستیم تاکنون محورهای فرعی و روستایی را بازگشایی کنیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران رودبار با انتقاد از در اختیار قرار گرفتن تجهیزات راهداری برای بازگشایی آزاد راه رشت _ قزوین، گفت: در حالی که اکثر محورهای روستایی شهرستان مسدود بوده تجهیزات و ماشین آلات راهداری در اختیار آزادراه قرار می گیرد و حق مردم شهرستان در این خصوص اجحاف شده است.

عباسقلی زاده با بیان اینکه اغلب دستگاه ها و ماشین آلات راهداری مستهلک و فرسوده است، تصریح کرد: برای تسهیل در خدمات رسانی بویژه در حوزه راهداری در شهرستانی به وسعت و پراکندگی رودبار باید چاره ای اساسی برای تجهیز ماشین آلات اندیشیده شود.

وی با تقدیر از صبوری و همراهی مردم در بحران برف، افزود: مردم، گروه های بسیجی و سپاه همیشه یاور مدیریت بحران در شرایط سخت بوده اند.

فرماندار رودبار از وصل شدنی برق اکثر روستاهای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: چند روستا هنوز دچار قطعی برق است که به دلیل عدم دسترسی اکیپ های برق رسانی به این روستاها وصل نشده و با بازگشایی محورها، برق این مناطق هم وصل می شود.

عباسقلی زاده از مسئولان و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست تا پایان بحران همراه و همدل برای خدمت رسانی به مردم پای کار باشند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان