[ad_1]
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : فرهنگ اشتغال در کشور باید تغییر کند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه با روند فعلی نمی توان منتظر رفع مشکل بیکاری در کشور باشیم ، تاکید کرد که فرهنگ اشتغال در کشور باید تغییر کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شهید علی هاشمی و سایر شهدا ادای احترام کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه پس از حضور در یادمان شهید علی هاشمی گفت: گرامیداشت شهدای بی بدیل هشت سال دفاع مقدس یک وظیفه الهی است. این اجرای تکلیف که با هدف عینیت بخشی به فلسفه وجودی فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد، یکی از ابزارهای اصلی رویارویی با جنگ نرم دشمنان و ترویج روحیه خودباوری و شجاعت دینی در میان جوانان است.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در ادامه حضور در گلزار شهدای اهواز در کنار مزار شهیدان نریمی، باقری کاکش و شهید بهمئی از همرزمان شهید هاشمی حاضر شد.
وی با ادای احترام به مقام شهید مدافع حرم جبار دریساوی،  در کنار مزار شهیدان محمودرضا و محمدرضا حقیقی با مادر این دو شهید دوران دفاع مقدس گفت وگو کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد دیدار و  به گفتگو پرداخت.    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این دیدار گزارشی از فعالیت های دفتر امام جمعه و دیدارهای مردمی ارائه داد و گفت: دفتر امام جمعه محل شنیدن صداهای شنیده نشده است و در این مدت سعی کردیم پذیرای اقشار مختلف جامعه باشیم.    
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: یکی از مشکلات ما در خوزستان در حوزه اشتغال است و اکثر مراجعات ما مربوط به بیکاری و تقاضای شغل است.    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز با اشاره به وضعیت بیکاری در سطح جامعه عنوان کرد: با روند فعلی نمی توان منتظر رفع مشکل بیکاری در کشور باشیم و فرهنگ اشتغال در کشور باید تغییر کند.    
حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: فرهنگ انتظار برای به کارگیری در سیستم اشتغال دولتی باید عوض شود و سیستم نیز با مهارت افزایی و ایجاد زمینه های اشتغال معضل بیکاری را رفع کند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان