[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، لطیف جواهر دشتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های حفاظتی و مراقبتی ویژه برای حیات وحش اظهار کرد: با شروع موج سرما و بارش برف در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک و با توجه به برودت هوا به منظور حفاظت و حمایت از گونه های جانوری و جلوگیری از نزدیک شدن حیات وحش به جاده ها و روستاهای اطراف، برنامه های حفاظتی و مراقبتی ویژه ای برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی مراقبتی برای حیات وحش گفت: با احتمال نزدیک شدن حیات وحش به نواحی مسکونی، برنامه های گشت و پایش منطقه با جدیت و توان بیشتری از سوی مأمورین مستقر در پاسگاه محیط بانی آغوزی دنبال می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با بیان اینکه برنامه های مراقبتی و حفاظتی از طبیعت و حیات وحش، بخش عظیمی از فعالیت های گشت و کنترل تا برنامه های حمایتی را شامل می شود، افزود: محیط بانان با توجه به شناخت و تجربه طولانی مدت، با یک برنامه ریزی میان مدت و با حضوری گسترده و مداوم این اقدامات را عملیاتی و اجرایی می کنند.

به گفته جواهر دشتی، در این گشت و کنترل های شبانه روزی اکیپ های ثابت و سیار یگان حفاظت محیط زیست در منطقه علاوه بر کار حفاظت از حیات وحش به توزیع علوفه خشک و دان برای حیات وحش مشغول هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان