سرهنگ حسینی در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز گفت : فرهنگ بسیج نشأت گرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین(ع) است و عزت و سربلندی امروز ما به واسطه حضور بسیج است.
سرهنگ سید حبیب حسینی اظهار کرد : معنویت و داشتن تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس از عوامل پیروزی بود.
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود گفت : در هفته بسیج بیش از 100 نوع برنامه در سطح حوزه های مقاومت بسیج شهرستان اجرا میشود که حدود 30 برنامه شاخص در هفته بسیج برنامه ریزی شده است که برنامه ها در قالب برنامه های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و رزمایشی برگزار می شود.
وی از اعزام 750 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور به مدت چهار روز خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد در قالب 16 اتوبوس و در روز دوشنبه سوم آذر ماه جاری به مناطق جنوب اعزام می شوند.
حسینی اظهار کرد : عرصه نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در 12 غرفه از جمله برنامه هفته بسیج است که در این نمایشگاه توانمندی های بسیجیان این شهرستان به نمایش گذاشته می شود.
وی با بیان اینکه در 7 ماه گذشته سال جاری بیش از 10 میلیارد تومان به بسیجیان وام خودکفایی برای تولید اشتغال داده شده است گفت : این وام ها در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب و در مشاغل دام و طیور، پرورش آبزیان، پرورش گل و گیاه و ... داده شده است.
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود افزود : محفل انس با قران با حضور قاریان برتر در سطح حوزه های مقاومت از دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان می باشد.
سرهنگ حسینی تصریح کرد : افتتاح مسکن محرومین و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی بسیجیان که به تازگی فعالیت خود را اغاز کرده اند از جمله این برنامه ها است.
وی با بیان اینکه نهضت های روشنگری در قالب طرح افزایش جمعیت و آسیب های اجتماعی از برنامه های هفته بسیج شهرستان لنگرود است گفت : از افرادی که در طرح های هجرت و گروه های جهادی که همه ساله در ناطق محروم برای خدمات رسانی حضور می بابند تجلیل می شود.
سرهنگ سیدحبیب حسینی افزود : توزیع بروشور های فرهنگی در سطح شهر و ویزیت رایگان در درمانگاه امام حسن مجتبی(ع) و مناطق محروم شهرستان از جمله این برنامه ها می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود گفت : همزمان با سراسر کشور و در روز اخر هفته بسیج رزمایش بزرگ گردانهای بیت المقدس پایان بخش برنامه های هفته بسیج می باشد.
وی افزود : تبیین و تشریع اهداف سازمان بسیج مستضعفین از اهم اولویت های سپاه ناحیه لنگرود در هفته بسیج می باشد.
حسینی افزود : حمایت مسئولین ادارات و سازمان ها موجب تقویت بسیج در انجام کارهای محوله خواهد بود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان