[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه در جمع فرهیختگان استان مرکزی اظهار کرد: همه باید در کشتی با عظمت انقلاب اسلامی و تکیه بر رهنمودهای ولایت به سمت تحقق آرمان ها حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تربیت هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی، الگوسازی صحیح از هنر و فرهنگ اسلامی و انقلابی و فرهنگ سازی با استفاده از ارزش های اسلامی از اولویت های هنرمندان باشد و همه باید در این مسیر هنرمندان را یاری دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هنرمندان انقلاب اسلامی در احیای هویت دینی، احیای فرهنگ اسلامی و پاسداری از مکتب اهل بیت (ع) در طول این سال ها موفق عمل کرده اند و تلاش های این عزیزان روز به روز باید در راستای ارزش های اسلامی ادامه دار باشد.

دری نجف آبادی گفت: نشست با اصحاب فرهنگ و هنر برکات فراوانی دارد و دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر باید با جدیت توسط مسئولین پیگیری شود و همه توان باید در این راستا پای کار بیاید.

وی ادامه داد: راه اندازی مجمع عمومی هنرمندان از شاخه های مختلف می تواند برکات زیادی داشته باشد و می تواند برای پیگیری حل مشکلات و رفع دغدغه ها مؤثر باشد و این مسئله باید در استان مرکزی با جدیت دنبال شود و هم افزایی صورت گیرد.

خطیب نماز جمعه اراک عنوان کرد: خیرین ادبی استان مرکزی باید در راستای حمایت و تقویت اقدامات و برنامه های فرهنگی و رفع دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر حضور مؤثرتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ایام الله دهه فجر یادآور حماسه های بزرگ حضرت امام (ره) و حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است که اصحاب هنر و فرهنگ امروز باید این حماسه ها را تبیین کنند.

دری نجف آبادی بیان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب در طول ۴۲ سال گذشته است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد و اصحاب هنر و فرهنگ باید در این مسیر پیشگام باشند.

خطیب نماز جمعه اراک در پایان بیان کرد: کارنامه انقلاب اسلامی علیرغم وجود مشکلات اقتصادی درخشان است و عمده مشکلات اقتصادی کشور ناشی از مصرف بیش از اندازه در برخی از موارد است که راهکار آن خودکفایی و قوی شدن در همه ابعاد و بخش ها است و همه باید به آن توجه داشته باشند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان