[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا رشت با اشاره به توجه جدی به اجرای طرح قرنطینه هوشمند، اظهار کرد: اقدامات عملیاتی در این حوزه در قالب یک قرارگاه منسجم انجام شود.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی برای حضور دانشجویان و دانش آموزان با توجه به تاکید ستاد ملی مدیریت کرونا آماده سازی شود، افزود: تجربه برگزاری موفق امتحانات نیم سال اول باید استمرار داشته باشد. فراهم شود تا شاهد حرکت چرخه های علم و دانش در سطح شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به انجام بازدید از ۱۷۳ مرکز آموزشی در این شهرستان طی دو هفته گذشته، گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش ۳۷ درصدی بستری ها نسبت به هفته های گذشته در بیمارستان های رشت هستیم.

وی در ادامه با هشدار نسبت به آغاز پیک ششم و تأکید بر ضرورت توجه به واکسیناسیون به ویژه دَُز سوم، اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد شهروندان رشتی نوبت اول و بیش از ۸۵ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و ۲۳.۶ درصد نیز دُز سوم را دریافت کرده اند.

امام پناهی با اشاره به اینکه در زمان شیوع سویه جدید ویروس کرونا افراد واکسن نزده جز ناقلان هستند، تصریح کرد: ۲۲۰ مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت فعال است و شاهد فعالیت دو پایگاه تجمیعی در نوبت صبح و عصر در شهر رشت هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی در میان اصناف، بیان کرد: عادی انگاری ها سبب می شود تا با بحران شدن شرایط اصناف آسیب ببینند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان