[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، جان احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قوه قضاییه با متعرضین به اراضی جنگلی و ملی هیچ گونه مماشاتی ندارد، اظهار کرد: دستگاه قضا خود را متولی صیانت از اراضی ملی و جنگلی دانسته و از هیچ تلاش و کوششی در راستای انجام این وظیفه ذاتی خود دریغ نمی کند.

وی اقدام تعدادی از متعرضین و مخربین به منابع طبیعی در حمله به جنگلبانان را بسیار گستاخانه دانست و گفت: این اقدام بی فرکانه، گستاخانه باعث آزرده خاطر شدن مردم شده و بنا بر دستور رئیس کل دادگستری گیلان به محل سکونت مصدومین این حادثه به جهت دلجویی و عیادت حضور پیدا کردیم.

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان از دستور رئیس کل دادگستری برای برخورد جدی با عاملین حمله به جنگلبانان لنگرودی خبر داد و افزود: بعد از این حادثه دلخراش، رئیس کل دادگستری گیلان دستور برخورد جدی و قانونی با عاملین این حادثه را صادر و متجاوزین تحت بازداشت و نظر قرارگرفته و بر اساس قانون با آنان برخورد می شود.

آقایی با هشدار به قاچاقچیان چوب در گیلان در خصوص عدم مماشات با این افراد بیان کرد: دادگستری با این افراد هیچ گونه مماشات نداشته و از هیچ نهاد ارفاقی و حمایتی بهره مند نخواهند شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان