[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، نایب رئیس شورای شهر رشت عصر چهارشنبه در بیست و یکمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، اظهار کرد: با اولویت بخشی پروژه های اساسی و حیاتی بیشتر مشکلات مردم برطرف می شود.

عزیزی با بیان اینکه بیشترین دغدغه های مردم در بخش های صنعت، گردشگری و کشاورزی است، گفت: بیکاری جوانان در گیلان سبب شده بسیاری از خانواده ها درگیر این معضل شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از مقوله فرهنگ غافل نباشند و به تالار مرکزی رشت نیز کمک کنند، افزود: رویکرد شورای ششم نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار بوده محروم از ارائه خدمات و شاخصه های توسعه شهری است.

شهردار رشت از نجابت شورای شهر سو استفاده می کند

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از عدم دعوت نخبگان مردم در جلسات معارفه استان دار و فرمان دار و حضور رئیس جمهور در استان، گفت: حق منتخبان شهر است که با رئیس جمهور ملاقات داشته و مشکلات مردم شهر رشت بیان کنیم.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه دغدغه مردم رشت معضل سراوان، گوهررود، زرجوب و تالاب عینک بوده و باید زمینه حضور میدانی رئیس جمهور در این مناطق را فراهم کنیم، ادامه داد: نباید رئیس جمهور را به بازدید از مناطقی ببرند که مشکلی ندارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه رئیس جمهور به این سه منطقه در شهر رشت، اضافه کرد: وضعیت پاکبانان شهرداری رشت مناسب نیست و لباس های مناسبی برای فصل سرما ندارند.

عباس نژاد با بیان اینکه شهردار رشت از نجابت شورای شهر سو استفاده می کند، گفت: شورای ششم برای ایجاد تغییر آمده متأسفانه هیچکدام از تذکرهای شورای شهر در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری لحاظ نشده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان