[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن کشور روز پنجشنبه از زیرساخت های راه آهن رشت، بندر کاسپین و خط ریلی راه آهن رشت انزلی بازدید کرده اما اداره کل راه آهن گیلان برخلاف عرف دستگاه های اجرایی، برای پوشش رسانه ای حضور معاون وزیر راه در استان، از رسانه های گیلانی دعوت نکرده است.

روند حضور پنهانی مقامات ارشد راه آهن در استان گیلان موضوع تازه ای نیست و در مدت راه اندازی راه آهن شمال ۲، بارها تکرار شده است.

حضور سعید رسولی مدیرعامل سابق راه آهن، محمدحسین عاشوری قایم مقام گیلانی راه آهن، میرحسن موسوی معاون مسافری، معاون بازرگانی راه آهن، داوودی معاون فنی راه آهن و امروز نیز حضور مدیرعامل جدید راه آهن بدون اطلاع و حضور اهالی رسانه گیلان صورت گرفته است.

نمایندگان مجلس، رسانه ها و مطبوعات استان گیلان نسبت به نقیصه راه آهن گیلان، شیب و فراز بالای راه آهن در منطقه، برخورد دام با قطار، عدم راه اندازی قطار حومه ای رست به قزوین و عدم اطلاع رسانی خدمات دهی راه آهن شمال ۲ در استان انتقادات زیادی داشته و دارند، با توجه به حضور مدیرعامل جدید راه آهن در استان که سابقه انقلابی و فساد ستیزی در کارنامه وی به چشم می خورد فرصت مناسبی برای ارائه انتقادات و ابهامات و اخذ پاسخی متناسب برای آگاهی اهالی گیلان بود.

وجود یک مدیرکل رسانه گریز در رأس اداره کل راه آهن شمال ۲ و بر اساس مستندات موجود، آخرین تاریخ به روزرسانی سایت این دستگاه به تاریخ ۹ دی امسال بازمی گردد و نحوه تنظیم اخبار بارگذاری شده برای چنین دستگاهی که با جلب مشارکت اجتماعی باید روند توسعه را تسریع بخشد، جای تعجب دارد.

از نماینده عالی دولت در استان گیلان و مجمع نمایندگان استان انتظار داریم به سومدیریت و بی احترامی به رسانه ها توسط راه آهن واکنش نشان دهند.

عدم به روزرسانی سایت یک دستگاه از دی ماه بدین معناست که دستگاه مذکور در این مدت فعالیت و عملکرد قابل دفاعی برای اطلاع رسانی نداشته و طبیعی است در این صورت چنین مدیریت نمی تواند در توسعه راه آهن نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان