[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز پس از حضور در گیلان در مانور امداد و نجات هلال احمر گیلان حضور یافت و از نمایشگاه دست سازه های زنان سرزمین من نیز بازدید به عمل آورد.

نمایشگاه دست سازه های زنان سرزمین من که در هلال احمر گیلان برگزار شد شامل ۱۰ غرفه سازه های دستی زنان سرپرست خانوار استان در زمینه های مختلف است.

خزعلی در این نمایشگاه از غرفه های رشتی دوزی، عروسک بافی، حصیربافی، صنایع چوبی، گل و گیاهان تزئینی و دارویی، فرش و گلیم بافی که توسط زنان سرپرست خانوار ساخته می شود بازدید کرد و از نزدیک شنوای مشکلات و خواسته های آنان شد.

بانوان کارآفرین، هنرمند و سرپرست خانوار گیلانی در این نمایشگاه خواستار ارائه وام های کم بهره و تسهیلات ارزان قیمت برای پیشبرد اقدامات و ارتقای هنر صنایع دستی خود شدند و پیشنهادات و خواسته هایی را مطرح کردند.

تسهیل در ارائه بازارهای فروش و تأسیس نمایشگاه و بازار دائمی صنایع دستی در گیلان از دیگر خواسته های بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در گیلان بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نیز پس از گفت وگو با این بانوان کارآفرین بر افزایش کیفیت محصولات به منظور حضور در نمایشگاه ها و بازارهای بین المللی، مهارت آموزی و آموزش دائمی و ارزان قیمت به زنان سرپرست خانوار و تأسیس نمایشگاه و بازار دائمی صنایع دستی در استان گیلان تأکید کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان