[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با نخبگان، علما، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مردم در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت جدید بارقه امید در دل نیروهای انقلابی ایجاد شده است، اظهار کرد: با رئیس جمهور شدن حضرت آیت الله رئیسی امید و انگیزه برای همه مردمان آزاده ایجاد شده و این امید بسیار مهم بود زیرا ایران را یک کشور محوری می دانند.

وی با قدردانی از عملکرد دولت در سیاست خارجی و داخلی گفت: توازن در سیاست بین الملل، توجه به استقلال  نظام اسلامی، توجه به قدرت های نوظهور، مبارزه بی امان با تحریم های ظالمانه و اتکا به توانمندی داخل از ویژگی های مهم دولت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اقدامات مؤثر دولت در کنترل کرونا افزود: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً در حوزه واکسن در دنیا بسیار شاخص بوده و کاهش آمار مرگ ومیر نشان دهنده همین امر است.

فلاحتی با اشاره به برنامه های استکبار در خصوص عدم تأمین کالاهای اساسی در جمهوری اسلامی گفت: یکی از مهم ترین برنامه های دولت در چند ماه گذشته تأمین به موقع کالاهای اساسی بوده است زیرا در چند سال گذشته همواره در این حوزه با مشکل مواجه بودیم

وی با بیان اینکه در گیلان به بعضی بخش ها توجه یا عمداً توجه نشده است، تصریح کرد: گوهر رود و زرجوب آلوده ترین رودخانه کشور بوده و این آب به تالاب انزلی ریخته شده و سپس وارد اراضی کشاورزی می شود ولی در چند سال گذشته این دو رودخانه با مهری مسؤولان مواجه شده و عمدتاً گرفتار زد و بند سیاسی شده است.

به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رسیدگی کارخانه های تعطیل یا نیمه تعطیل در گیلان بیان کرد: یکی از اهداف دولت در گیلان رسیدگی به وضعیت کارخانه های تعطیل و یا نیمه تعطیل است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان