[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور به همراه معاون حقوقی مجلس و امور استان ها، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان دقایقی پیش از روند تکمیل استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان آستارا در جریان بازدید از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان اظهار کرد: جهت تکمیل و رفع کاستی های استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا پیش ازاین ۱۵ میلیون تومان پیش بینی شده بود که در تلاش هستیم این رقم در راستای رفع کاستی های موجود افزایش یاید.

غلام رضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای نیز در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت اظهار کرد: این شهرستان یک شهرستان محرومی است که در صورت نگاه ویژه مسؤولان کشوری می توان آن را توسعه و رونق داد.

کاستی های استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا به اندازه ای جدی است که تیم فوتبال شهرداری این شهر، طی دو سال گذشته، بارها افتخار میزبانی بازی های لیگ دسته یک کشور را ازدست داده و به ناچار در ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت به مصاف حریفان خود رفته است.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پیش ازاین جریان دیدار با نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داده بودند در خصوص رفع کمبودهای استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان و تأمین اعتبار موردنیاز آن به شهرستان مرزی و ورزش خیز آستارا نگاه ویژه ای داشته باشند.

به سازی و آسفالت محوطه ورودی استادیوم، استقرار جایگاه های اختصاصی خبرنگاران و مسؤولان و نصب سیستم روشنایی ازجمله مواردی است که در راستای رفع کمبودهای استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا باید موردتوجه مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی قرار بگیرد.

به گفته وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا به منظور تجهیز استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان از سال ۹۵ تاکنون، حدود ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و سیستم روشنایی این ورزشگاه نیز بااعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در مرحله راه اندازی است.

بازی های خانگی تیم فوتبال شهرداری آستارا از ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ در زمین چمن استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت برگزار می شود که در صورت عدم تأمین روشنایی ورزشگاه و دیگر کاستی های موجود، امکان سلب حق میزبانی بازی ها از تیم فوتبال شهرداری آستارا دور از انتظار نیست.

غلام رضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار اخیر خود با «مریم بخشی» مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اعتبار موردنیاز برای تکمیل زیرساخت های ورزشی این شهرستان و فراهم شدن امکان میزبانی لیگ دسته یک فوتبال را ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده بود.

استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا به صورت روباز با گنجایش یک هزار و ۵۰۰ نفر تماشاگر با مالکیت وزارت ورزش و جوانان در مرکز شهر در خیابان فارابی واقع شده که از سال ۹۸ این زمین بااعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به چمن مصنوعی تجهیز شده است.

به گزارش فارس، بازدید از پروژه مرکز خدمات بهداشتی و درمانی لوندویل، بازدید از پروژه احداث استخر شنای سرپوشیده بانوان، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار چهره به چهره با مردم از دیگر برنامه های سفر یک روزه «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان آستارا بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان