به گزارش «لنگرنیوز» به نقل از شفاف ، پس از گذشت چند روز از فوت مرتضی پاشایی واکنش ها نسبت به درگذشت وی همچنین ادامه دارد. در همین مورد عوامل ضد انقلاب که به دنبال بهره برداری از جریان فوت مرتضی پاشایی بودند ؛ نسبت به صحبت های پدر وی  درمورد روحیات وعلایق مرحوم مرتضی پاشایی و علاقه مندی او به نظام جمهوری اسلامی و امام حسین (ع) که سبب ناکام ماندن عوامل ضد انقلاب در مصادره به مطلوب این جریان شد واکنش نشان داده و به وی توهین کردند.
توهین ضد انقلاب به پدر مرتضی پاشایی در شبکه های اجتماعی+ کامنت ها
در همین زمینه کاربران یکی از صفحات فعال این عوامل در شبکه اجتماعی فیس بوک پس از صحبت های پدر مرحوم پاشایی نسبت به سواستفاده عوامل ضد انقلاب از تجمع های مردمی سخت آشفته شده اند و با زیر پا گذاشتن شئونات اخلاقی و انسانی و بدون توجه به وضعیت خانواده داغدار مرحوم پاشایی در کامنت ها نوشتند:
توهین ضد انقلاب به پدر مرتضی پاشایی در شبکه های اجتماعی+ کامنت ها
نیما: خدمت پدر مرتضی پاشایی عزیز عرض شود که این ضدانقلاب مورد اشاره ی شما برحسب تصادف حدود ۸۵ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد. مهرناز: آقای ناصرپاشایی محترم برای شادی روح فرزندت هم که شده ساکت باش و حرف نزن .مردم احساس شون به جوونی و آهنگهای اون روانشاد پیوند خورده نه با تو .تو رو قبلا کی می شناخت که حالا خودت و وارد معرکه کردی. لیلی: اﮔﺮ ﭘﺪﺭ ﻣﺰﺩﻭﺭ ﺩﻭﻟﺖ ﻧﺒﻮﺩ ﻛﻪ ﭘﺴﺮﺵ ﺩﺭ ﻋﺮﺽ ﺩﻭﺳﺎﻝ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺭﺷﺪ ﻧﻤﻲ ﻛﺮﺩ. سیامک: شما می ترسی اخراجت کنن و سرپیری گرسنه بمونی.! بهت گفتن این دری وری ها رو بگو. میترا: هیچ کس درانتخاب پدرش نقشی نداره .حیف اون پسر هنرمند و نازنین که پدر جیره خوار و چاپلوس و ثناگوی رژیم نصیبش شد . اگرهم سرطان نداشت، حتما ازدست این پدر کارش به خودکشی می کشید . اگر هم روحش آزرده بشه از کس دیگری نیست جز خود این پدر حقیر. ابی: لعنت براین پدر ولایت مدار شرم بر تو باد. لازم به ذکر است اکثریت این مخاطبان با توجه به آنچه در پروفایل های خود ثبت کرده اند ساکن خارج از ایران هستند.گفتنی است برخی از این کاربران پا را فراتر از این گذاشته و ضمن به کاربردن الفاظ رکیک نسبت به پدر مرحوم پاشایی حتی از توهین به دستگاه امام حسین (ع) هم دریغ نکردند. پایگاه خبری لنگرنیوزبابت انتشار این کامنت ها از جامعه هنری داغ دیده ایران به ویژه خانواده و طرفداران مرحوم مرتضی پاشایی عذرخواهی میکند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان