به گزارش لنگرنیوز ، الیاس نادران دیروز (چهارشنبه 28 آبان ماه) در جمع خبرنگاران با یادآوری معرفی محمد فرهادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: گزینه پیشنهادی این وزارتخانه از نظر سابقه مدیریتی، تجربه کار در وزارت بهداشت و علوم و همچنین ریاست دانشگاه تهران را داراست بنابراین از لحاظ ظرفیت مدیریتی ایرادی به وی واردنیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمد فرهادی گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یک سطح قابل قبولی کارهای اجرایی داشته است افزود: از لحاظ بعد مدیریتی ایرادی به این گزینه وارد نیست.

وی با یادآوری اینکه محمد فرهادی در فتنه 88 نامه هایی را امضا کرده است گفت: در خصوص امضای یک سری نامه ها در آن زمان حتما نیاز به توضیح وی وجود دارد تا مشخص شود در حال حاضر موضع وی چگونه است.

نادران ادامه داد:  نگرانی هایی نسبت به نفوذ تندروهای اصلاح طلب در وزارت علوم و همچنین حلقه های پشت پرده ای که وزارت را مدیریت می کردند وجود دارد که در آخر حاضر شدند فرجی دانا را فدا کنند اما به آن حلقه ها آسیبی نبیند.

وی افزود: محمد فرهادی باید نسبت به رفتار با آن حلقه های تندرو اصلاح طلب در وزارت علوم تکلیف خود را مشخص کرده و امیدواریم موضع وی در خصوص فتنه و نحوه اداره وزارت علوم با رعایت چارچوب های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحوی باشد که بتواند رأی اعتماد خوبی را از مجلس بگیرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: امید است در صورتی که محمد فرهادی از مجلس موفق به کسب رأی اعتماد شد به نحوی رفتار کند که تجربه آقای فرجی دانا در مورد وی تکرار نشود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان