به گزارش لنگرنیوز؛ طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با تلاش شبانه روزی برخی نمایندگان مجلس به نتیجه رسید. در این میان البته حجت الاسلام حمید رسایی از برخی کارشکنی ها و از بین بردن اسناد توسط دانشگاه آزاد پرده برداشت. به هر حال آنچه منتشر شد، حکایت از وجود یک فساد مالی گسترده در مجموعه دانشگاه آزاد دارد.

اما نکته ای قابل توجه است آن است که حجت الاسلام رسایی، مجلس را ناتوان از برخورد با مفسیدن دانشگاه آزاد میداند و معتقد است: متاسفانه برخی از نمایندگان به نوعی وامدار دانشگاه آزادند! البته نه به این معنا که برای خودشان چیزی خواسته اند، نه! آقای جاسبی هفته ای یک روز می آمد مجلس و در رستوران روی یک میزخاص می نشست، بسیاری از نمایندگان نیز میرفتند و مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح میکردند –خب مردم به نمایندگان مراجعه میکنند و آنها نیز مجبورند پیگیر درخواست هایشان باشند- اما آقای جاسبی چه میکرد؟ تمام این درخواست ها را دسته بندی و نگه داری میکرد، در واقع ساختاری چیده بود که همه آرام آرام وامدار دانشگاه آزاد شوند و الان این اتفاق متاسفانه افتاد است. به همین خاطر نمیتوان امید داشت که این مجلس بتواند حرکت جدی در برخورد با فساد دانشگاه آزاد داشته باشد.

پایگاه 598 در ادامه فهرستی از نمایندگان را منتشر میکند که تحصیل یا تدریس ایشان در دانشگاه آزاد است و البته این بدان معنا نیست که ایشان در مقابل با فساد دانشگاه کوتاهی میکنند، بلکه بدان معناست که تلاش دانشگاه آزاد برای نفوذ در نمایندگان تا چه میزان بوده و این به غیر از بسیاری از نمایندگانی است که برای رفع مشکلات موکلینشان به آقای جاسبی مراجعه می نمودند.

1

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان