به گزارش لنگرنیوز، در حاشیه این مراسم حجت الاسلام پناهیان در گفت و گو با عقیق اظهار داشت: برنامه پرده عشاق که به تجلیل از مفاخر و خادمان حسینی می پردازد فرصت مغتنمی است تا مردم با این افراد که عمری در محضر اهل بیت علیهم السلام خدمت کرده اند، آشنا شوند. این سخنران و مبلغ دینی ابراز امیدواری کرد: برنامه پرده عشاق آغازی باشد برای بزرگداشت عالمان دینی و مبلغان برجسته که مردم با شخصیت آنها و پشت پرده های بسیار نورانی و زیبایی که این افراد دارند و می تواند برای مردم درس آموز باشد، آشنا شوند.

4

او همچنین اظهار امیدواری کرده که این گونه تقدیرها راه را برای تبلیغ دین باز کند و ادامه داد: با این برنامه هاست که می توانیم انتظار داشته باشیم جوان های با استعداد هرچه بیشتر در این مسیر نورانی قرار گرفته و به تبلیغ دین بپردازند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به بزرگداشت حجت الاسلام و المسلیمن محمد مهدی تاج لنگرودی در دومین روز برگزاری برنامه پرده عشاق گفت: وقتی یک واعظ تحقیق کرده و مطلبی را در مقام برانگیختن اندیشه و احساس دینی مردم مؤثر دیده و آن را در کتابی قرار داده، خلوصی داشته که هر کسی از این مطلب بهره می برد ثواب آن را خالصانه ابتدا به نویسنده مطلب می دهند. به همین دلیل به نظرم می رسد که این گونه تجلیل ها باید حداقل در قالب کنگره ای چند روزه انجام شود تا حق مطلب درباره فعالیت های چندین و چند ساله این بزرگان ادا شود. این سخنران دینی با اشاره به نقش حجت الاسلام والمسلمین تاج لنگرودی در دوران انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی های این عالم بزرگوار که مانند دیگر ابعاد شخصیتی ایشان ناشناخته است، بُعد انقلابی است. چراکه از دوران قبل از انقلاب تا دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت وعظ اخلاقی مردم خداجو را بر عهده داشتند. به همین دلیل در تمام مدت عمر شریف شان مستقیم و محکم در خط انقلاب حرکت کرده اند و این ویژگی حقیقتاً جای تقدیر و تجلیل دارد. یادآوری می شود ویژه برنامه پرده عشاق با هدف تجلیل از مفاخر و خادمان حسینی تا هجدهم آذرماه مصادف با شانزدهم ماه صفر در فرهنگسراهای تهران برگزار می شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان