به گزارش لنگرنیوز، آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی عصر پنج شنبه در مراسم سالگرد رحلت آیت الله شیخ رحیم عباسی مدیر مدرسه حوزه علمیه این شهرستان در مسجد جامع این شهرستان  لنگرود اظهار کرد: تقویت آموزه های دینی و قرآنی در زندگی فردی انسان ها برای بندگی به خدا و خدمت به بندگان خدا موجب می شود که پروردگار مودت، محبت و دوستی این افراد را در دل اهل ایمان قرار دهد.

وی آیت الله عباسی را نمونه یک انسان وارسته معرفی کرد و افزود: انسان هایی که در محضر عمومی مثبت ارزیابی می شوند وارسته هستند.



استاد حوزه علمیه قم امام خمینی(ره) را یک انسان ارزشی خواند و گفت: تمام ملت ایران به رهبریت و هدایت های مدبرانه آن افتخار می کنند.



وی با اشاره به اینکه امروز کشورهای مستکبر دنیا با سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا بی حیایی را از طریق ماهواره، اینترنت و شبکه های اجتماعی در دنیا ترویج می کنند، تصریح کرد: ما برای مقابله با این تهاجم فرهنگی باید هوشیار باشیم زیرا تنها قدرتی که در دنیا می تواند مقابل آنها بایستد ایران است.



حسینی خراسانی قدرت حوزه های علمیه کشور برای مقابله با تهاجم فرهنگی را مهم دانست و متذکر شد: روحانیون حوزه ها باید با بازگویی و تبیین آیات قرآنی و سخنان نورانی رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) در جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستند.



وی تقویت و توجه به ارزش های دینی و اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: عزاداری های ماه محرم و صفر راهکاری برای مقابله با هجمه های ناجوانمردانه دشمن است.



این استاد حوزه و دانشگاه به تقویت و حمایت حوزه ها تاکید کرد و یادآور شد: حوزه قوی در شهربه معنای پاسداری از حریم حرمت ها و ارزش های اسلامی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان