به گزارش لنگرنیوز، کامران زاغی در نشست شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله، انتخاب شهردار، تصویب بودجه و تدوین برنامه ها و نظارت بر عملکرد شهرداری را از برنامه های مهم این شورا عنوان کرد.

وی اظهار کرد: شورای شهر توانست کمیسیون های مختلف مانند کمیسیون ماده 100، عمران، فرهنگی و ورزشی، بودجه و نظارت بر امورات اداری شهرداری را به صورت تخصصی تر تشکیل دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله لنگرود ادامه داد: تصویب و نظارت دو میدان بزرگ در دو نقطه شهر چاف و چمخاله، میدان فانوس دریایی در مرکز شهر چمخاله و میدان صیاد در مرکز شهر چاف از دیگر برنامه های این شورا است.

وی تصویب و نظارت بر اجرای پارک بزرگ در منطقه گالش کلام و منطقه تپه از شهرهای شهر چاف و چمخاله، آسفالت کردن کوچه های منتهی به ساحل چمخاله و مناطق دیگر شهر از اقدام های این شهر است.

زاغی، درباره اقدام های عمرانی افزود: تصویب و نظارت بر اجرای لوله گذاری و دفع آب های سطحی خیابان و کوچه های شهر، تصویب و نظارت بر اجرای تفرجگاه رودخانه و طرح سالم سازی دریا از جمله این اقدام ها است.

وی برگزاری جشنواره مجسمه های شنی و چوبی در ساحل دریای چمخاله و احداث ورزشگاه استاندارد ساحلی را از دیگر اقدامات شورای اسلامی و شهرداری چاف و چمخاله برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله، شهرها را در رشد اقتصادی کشور عامل تعیین کننده دانست و یادآور شد: شهر چاف و چمخاله نیز بسترهای مناسبی برای جذب سرمایه گذار دارد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران به شهر چاف و چمخاله سوق داده شدند، خاطرنشان کرد: ساخت هتل، مجتمع های تفریحی و رفاهی در این منطقه هدف سرمایه گذاری است.

زاغی تصریح کرد: توسعه و زیباسازی فضای شهری چاف و چمخاله مانند ساخت بلوارها و ساماندهی ورودی شهر و برنامه ریزی برای مشارکت مردم در اجرای طرح ها، شرکت در نمایشگاه ها در کشور و رساندن شهر چاف و چمخاله به جایگاه واقعی خود از برنامه های ما در شورا و شهرداری است.

وی درباره مشکلات این شهر گفت: با توجه به تمام جوانب و مشکلات پیش روی شهر اجرای یک برنامه جامع و کامل با تامین بودجه از طریق دستگاه های مربوطه امکانپذیر خواهد بود.

زاغی، نبود داروخانه و وجود پروژه های نیمه تمام مانند بلوار چمخاله به چاف و بلوار چمخاله به گالش کلام و پروژه کنار رودخانه چمخاله و ... را از جمله مشکلات چاف و چمخاله برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی در زمینه توسعه و پیشرفت منطقه صورت گرفته در نتیجه تعامل داشتن شورا و شهرداری است.

این مسئول با اشاره به اینکه شهردار باید مدیری کارآمد و توانا باشد، یادآور شد: بنده و همکارانم در شورای اسلامی چاف و چمخاله نظارت در کار شهرداری را کامل تر و با دقت تر ادامه می دهیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان