به گزارش لنگرنیوز، صفر شریفی در گفت وگو با فارس، تاسیس شهر اطاقور را در سال 80 عنوان و اظهار کرد: اطاقور به لحاظ جمعیت و وسعت بزرگ ترین بخش شهرستان لنگرود است.

وی با اشاره به اقدام های انجام شده در 9 ماه امسال، تصریح کرد: بهسازی و آسفالت بیش از 14 هزار متر مربع در داخل شهر اطاقور از جمله این اقدام ها بوده است.

شهردار اطاقور لنگرود ایجاد مبلمان شهری، پارک کودک، احداث سرویس بهداشتی در جنب پارک بهارستان، اجرای بلوار طرح چوبی مسیر جاده املش و... را از جمله عملیات عمرانی انجام شده در این شهر نام برد.

وی پیگیری اتمام تهیه طرح جامع تفصیلی شهر اطاقور توسط بخش خصوصی، اجرای آب نمای میدان امام علی (ع)، احداث تندیس نام مبارک امام اول شیعیان در میدان امام علی (ع) را از دیگر برنامه ها برشمرد.

شریفی نبود منابع درآمد پایدار را از بزرگ ترین معضلات شهرداری اطاقور عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه شهر اطاقور در حاشیه رودخانه «بارکیلی» قرار دارد پیشنهادی در زمینه احداث یک کارخانه شن و ماسه داده شد که موجب درآمد پایدار برای شهرداری و کمک به توسعه و آبادانی شهر می شود.

این مقام مسئول استقرار یک شعبه بانکی در شهر اطاقور، اداره اقتصاد و دارایی، ثبت اسناد و املاک را از نیازهای ضروری مردم شهر ذکر کرد.

شهردار اطاقور از تعامل بسیار خوب مردم این شهر با شهرداری و شورای اسلامی شهر و مساعدت های لازم و نیز مسئولان قدردانی کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان