به گزارش لنگرنیوز، مهرداد لاهوتی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی شهرستان لنگرود گفت : برای اجرای شهرک صنعتی یعقوبیه در این شهرستان مجوز تملک 200 هکتار از هیئت دولت گرفته شده که امیدواریم کار تملک زمین هرچه سریع تر به اتمام برسد.



نماینده مردم در مجلس با اشاره به اتمام 99 درصدی پروژه درمان بستر اطاقور لنگرود افزود : مسئولان برای تجهیز این درمان بستر همت بیشتری کنند تا بتوان در زمینه درمان به مردم اطاقور خدمات بیشتری را ارائه دهیم و امیدواریم هرچه سریع تر شاهد افتتاح این پروژه باشیم.



لاهوتی از اجرای پروژه پایگاه امداد هوایی شرق گیلان در لنگرود خبر داد و گفت: دفتر خبری لنگرود علی رغم مشکلاتی که برای دریافت مجوز آن داشتیم، در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.



لاهوتی ادامه داد:با توجه به تامین بودن منابع مورد نیاز برای برطرف کردن مشکلات آب شرب، اداره آب شهری و روستایی این شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند تا مشکلات مردم در این زمینه حل شود.



وی با تاکید به راه اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در لنگرود خاطرنشان کرد : امیدواریم اداره شیلات با در دستور کار قرار دادن این طرح به صنعتی شدن تولید ماهی و کمک به اشتغال زایی شهرستان اقدام کند.



بخشدار جدید مرکزی لنگرود نیز اظهار کرد: گشاده رویی اساس کار بنده خواهد بود و هر چه دارم در این راستا به کار می گیرم.



محمد رنجبر با اشاره به اینکه ما میراث دار خون شهدا و جانفشانی های آنها هستیم، تصریح کرد: همراهی دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و اصحاب رسانه در این مسیر بسیار مهم است.





همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان