به گزارش لنگرنیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود در بیانیه 9 اعلام کرد: در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند.

متن بیانیه به شرح زیر است:



تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزو هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد.

در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود: همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لنگرود ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها اعلام می دارد و همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان