به گزارش لنگرنیوز، رییس جمهور در جمع فعالان کشاورزی کشور، با بیان اینکه برخی تنها اقتدار را برد موشک می دانند گفت: ارتش، بسیج، نیروهای مسلح اقتدار ما هستند قبول، اما اگر در کشور ما انواع سلاح و امکانات نظامی داشته باشیم ولی برای گندم نیازمند به دیگران باشیم این اقتدار حاصل نمی شود.



در همین خصوص یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا نسبت به اظهارات رئیس جمهور واکنش نشان داد و گفت: این تفکری که امروز آقای روحانی آن را مطرح می کند، اوایل انقلاب هم در بین برخی جریان ها وجود داشت و حتی برخی اعتقاد داشتند که نیازی به افزایش توان دفاعی نداریم. اما اگر توان دفاعی نبود، امروز چیزی از جمهوری اسلامی باقی نمی ماند.





مهرداد لاهوتی با بیان اینکه صحبت های حسن روحانی را قبول ندارد، خاطر نشان ساخت: آقای روحانی؛ امروز اگر توان دفاعی ما بالا نمی رفت، کسی ما را در منطقه به عنوان یک قدرت برتر کسی نمی شناخت. امروز اسرائیل از برد موشکی ایران است که هراس دارد. بنابراین مطرح کردن چنین جملاتی کار درستی نیست.





نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: طبق قانون اساسی ما موظف هستیم هر کجای دنیا که ظلمی اتفاق می افتد، بی کار ننشسته و علیه ظالم دست به کار شویم. اما کشوری با این تفکر همواره دشمن خواهد داشت و بنابراین نیازمند قدرت دفاعی و نظامی بالاست.





لاهوتی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: حرف آمریکایی ها هم این است که توان موشکی ایران باید از بین رود. آمریکا در شرایط تحریم هم به دنبال این بود تا ایران از به دست آوردن تسلیحات و توان موشکی محروم شود. بنابراین حالا که دیگران ما را می زنند بهتر است که دیگر خودمان، خودمان را نزنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان