به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام محمدعلی تویسرکانی بعد از ظهر امروز در اجتماع حماسه 8 و 9 دی مردم با بیان اینکه، نقش قران در زندگی انسان ها بی بدیل است گفت : اگر انسان مطالب و مفاهم قرانی را به خوبی درک کند بی شک در امام خواهد بود. مسئول نمایندگى ولى فقیه در بسیج افزود : قران برای زندگی بشر دو جریان عدالت و ظلم را اعلام کرده است و این نکته در قران تاکید شده که راه نجات بشر عدالت است. وی با بیان اینکه شعار امام زمان(عج) عدالت است اظهار کرد : اگر قرار باشد انسان از لذت های دنیوی و معنوی برخوردار شود فقط در زیر سایه عدالت و عدل خواهد بود. تویسرکانی با بیان اینکه ظالم نقطه مقابل امام و عدالت است، تصریح کرد : اگر کوچکترین میل و نظری به ظالم کنیم از مسیر عدالت خارج خواهیم شد. مسئول نمایندگى ولى فقیه گفت : مسیر جبهه ظلم رو به سقوط است و هر چه قدر به آخر الزمان نزدیک میشویم سقوط مشهود ظلم و استکبار را مشاهده میکنیم. حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه امام خامنه ای فرمودند امریکا و اسرائیل رو به سقوط است، افزود : باید در نظر گرفت که این یک شعار سیاسی نیست بلکه در منطق قران نیز چنین بیان شده است.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اعلام کرد : فتنه در آخرالزمان توسط دجال که با سیمای به ظاهر مثبت خود را نمایان میکند ظاهر می شود و سران فتنه سال 88 دجال زمان هستند.
وی افزود : 9 دی باران لطف و کرامت امام حسین بود که تمام لجن ها را شست، هرچند عده ای تلاش می کنند که فتنه 88 را اختلافی کوچک قلمداد کنند که این نوع تفکر نوعی فتنه است.
تویسرکانی با بیان اینکه فتنه گران در مقابل مردم و نظام کشور قد علم کردند گفت : دشمن به دنبال ایجاد انقلاب مخملی در کشور بود که با هوشیاری ملت و آگاهی مقام معظم رهبری در این راه ناکام ماند.
مسئول نمایندگى ولى فقیه اظهار کرد : حرف های علی مطهری نسنجیده است و رافت نظام نسبت به سران فتنه را نادیده می گیرد و اگر حرمت پدربزرگوارشان نبود کسی به سخنان عی مطهری گوش نمی داد.
وی با طرح این سوال که آیا فتنه دیگری هم وجود دارد، افزود : بساط فتنه هنوز جمع نشده است و فتنه آینده قوی تر از فتنه 88 است و اینها برنامه ریزی 10 ساله دارند.
تویسرکانی اظهار کرد : در آینده فتنه هایی به مراتب سخت تری داریم و فتنه توسط شخصیت های به ظاهر محبوب و خواص جامعه رخ می دهد.
حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه در حال حاضر تحت تاثیر فتنه شیرازی ها هستیم تصریح کرد : جسارت شیرازی ها به حدی رسیده که آیه الله بهجت را به دلیل تاکید بر وحدت، مرتد اعلام کرده بودند.
مسئول نمایندگى ولى فقیه گفت : فتنه توسط شخصیت های به ظاهر محبوب و خواص جامعه رخ می دهد و نباید افراد و شخصیت ها را در مقابل ولی قرار داد چرا که ولی در راس حرم است و بقیه باید مطیع رهبری باشند.
تویسرکانی ادامه داد : در سال 88 رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرد که خواص مورد مشخصی از خود نشان دهند و روشنگری کنند ولی هاشمی رفسنجانی در خصوص فتنه و 9 دی هنوز موضع مشخصی از خود نشان نداده است.
وی ادامه داد : کسانی که موضع دقیق از خود نشان نمیدهند اظر نظر مردم فتنه گر و از جمله حامیان انها می باشند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان