به گزارش لنگرنیوز،حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر امروز در یادواره 1265شهید تیپ تکاور میرزا کوچک مریدان دین را امری فطری اعلام کرد و گفت : اقتدار امروز بشر در زیر سایه دین است و مومن ترین افراد در جامعه شهدا بودند که دین را درک کردند و به کمال رسیدند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد : اقتدار دیروز و امروز کشور ایران مرهون امام خمینی و امام خامنه ای است که توانستند کشور را از ظلم و ستم به روشنایی هدایت کنند و این جز با عمل صالح و ایمان به خدا پدید نمی آید.
وی با بیان اینکه برخی از منافقین فراری اعتراف کردند که هیچ نقطه تاریکی در زندگانی و روش امام خامنه ای وجود ندارد افزود : اگر چنین چیزی وجود داشت دشمن تاکنون برای پیشبرد اهداف شوم خود از آن ها استفاده می کرد.
حجت الاسلام علیزاده اظهار کرد : فرق بین انسان و دیگر مخلوقات خداوند تعقل و استفاده از آموزه های دینی برای بهره گیری در زندگانی دنیوی و رسیدن به کمال است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : دشمن برای مقابله با تدین بیشتر مردم و آزادی خواهی، با ایجاد شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی از طریق جنگ نرم به جنگ دین آمده است.
وی با بیان اینکه تمام خواسته های شهدا و خانواده های شهدا، اجرای احکام الهی و پشتیبانی از ولایت فقیه است افزود : حرکت و قیام امام حسین(ع)، ترویج سبک زندگی اسلامی پیامبر اسلام بود و وظیفه ما نیز به یقین رسیدن و اجرای احکام صحیح خداوند و دین اسلام است.
وی افزود : رهبری تاکید کردند که حرف اصلی مردم در 9 دی، همان انقلاب اسلامی و دین است و هر گونه نرمش و همراهی با جریان فتنه خیانت به اسلام، انقلاب و شهدا است.
علیزاده با تاکید بر اینکه ولی فقیه تبیین کننده آیین پیامبر و اسلام است و خیانت به ولی فقیه، خیانت به اسلام و قرآن است تصریح کرد :در حماسه 9 دی جلوه ای از بصیرت مردم ایران و ترجمان عاشورایی به رهبری امام خامنه ای به نمایش گذاشته شد و حماسه روز لبیک به امام حسین (ع) بود که این بسیار ارزشمند است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : 9 دی نشان دهنده، سابقه درخشان پیروی مردم از ولایت فقیه است و دشمن اسرار دارد که خروش مردم در 9 دی را کمرنگ جلوه دهد و متاسفانه در داخل کشور نیز برخی از خواص همین روش دشمن را در پیش گرفته اند و هر کسی که پشتیبان ولایت فقیه است باید 9 دی را بزرگ بشمارد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان