به گزارش لنگرنیوز، از دیدارهای معوقه و از هفته هشتم دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان، تیم شهرداری کلاچای مقابل شهرداری چاف چمخاله لنگرود به پیروزی پر گل دست یافت.



در این دیدار که عصر سه شنبه و در یک هوای آفتابی در زمین ورزشی شهرداری کلاچای برگزار شد؛ تیم شهرداری این شهر شکست سنگینی را به حریف خود تحمیل کرد و با نتیجه پر گل 4 بر یک این تیم را با شکست بدرقه کرد.



بازی در نیمه نخست با برتری محسوس تیم میزبان همراه بود بطوریکه بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند اما موفق به گشودن دروازه نشدند و نیمه نخست بدون اینکه گلی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.



اما با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم میزبان بود که برای رسیدن به گل لحظه شماری می کرد تا اینکه در دقیقه 56 تیم شهرداری کلاچای مزد برتری خود را گرفت و 'سروش فلاح 'توانست نخستین گل را وارد دروازه میهمان کند؛ این گل در پی دفع ناقص توپ از سوی دروازه بان به ثمر رسید.



در ادامه تزلزل و آشفتگی در خط دفاع شهرداری چاف کاملا محرز بود و بار دیگر دروازه این تیم در دقیقه 60گشوده شد، این گل را باز هم 'سروش فلاح' به ثمر رساند تا خود و تیمش را دو گله کند.



در ادامه تیم میهمان دست به تعویض در خط حمله زد و توانست یکی از گل های خورده را در دقیقه 68جواب دهد؛ این گل را 'مهدی آرزومند' وارد دروازه شهرداری کلاچای کرد.



در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که به گل سوم دست یافت و در پی ارسال توپ به روی دروازه تیم چاف 'پرویز جواد زاده' آن را به گل سوم تبدیل کرد؛ این گل در دقیقه 82 به ثمر رسید اما این پایان کار نبود و در دقیقه 89 و در نتیجه یک کار تیمی منسجم و هماهنگ 'سروش فلاح' سومین گل خود را وارد دروازه میهمان کرد و این بازی سرانجام با برتری چهار بر یک به سود تیم شهرداری کلاچای به پایان رسید.



این برد پر گل شهرداری کلاچای باعث شد تا تماشاگران کلاچای با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.



سرمربی تیم فوتبال شهرداری کلاچای پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: از عملکرد تک تک بازیکنانم رضایت دارم چرا که با تمام وجود بازی کردند.



'سید محمد حسن نژاد' افزود: ما در سایر دیدارها نیز خوب بازی کردیم اما در زدن ضربات نهایی بد شانس بودیم.



وی اظهار کرد: تیم حریف در این دیدار بر اثر فشار زیادی که بازیکنان تیم ما روی دروازه حریف ایجاد کرده بودند، کاملا منفعل بودند و چیزی برای عرض اندام نداشتند.



سرمربی تیم فوتبال شهرداری کلاچای با بیان اینکه در بازی های دور برگشت نتیجه لازم را خواهیم گرفت، از مردم ورزش دوست و علاقمند فوتبال شهر کلاچای به دلیل کسب نتایج ضعیف عذرخواهی کرد و افزود: در نشستی که با هیات مدیره باشگاه خواهم داشت، تلاش می کنم چهار بازیکن جدید در نیم فصل دوم به ترکیب تیم اضافه کنم.



سرمربی تیم فوتبال شهرداری چاف چمخاله لنگرود هم پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: ما در این بازی، 7 بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم و طبیعی بود در این دیدار با چالش مواجه شویم.



'حمید ناصح' افزود: حضور چند بازیکن جوان در ترکیب تیم در بازی با شهرداری کلاچای شرایط بازی را برای ما کمی سخت تر کرد.



به گفته وی ، اشتباه فاحش مدافعین تیم ما باعث شد چهار گل دریافت کنیم و ضمن اینکه از لحاظ قوای جسمانی نیز بازیکنان ما کمی به تحلیل رفتند.



در هشتمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان (جام گیل) 14تیم حضور دارند که بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.



تیم شهرداری رودسر با کسب 27 امتیاز، هفته گذشته قهرمان نیم فصل لیگ شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان