تصویربرداری سکانس های مربوط به دردسرهای جدید امین حیایی در سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» در منطقه طرشت تهران به پایان رسید.

به گزارش لنگرنیوز ، تصویربرداری بخش های مربوط به دردسرهای بهادر (امین حیایی) در منطقه طرشت تهران به پایان رسیده، در این سکانس توران (ساقى زینتى) همسایه خانواده حسین آقا (حسین محب اهرى) از دردسر جدیدى که بهادر (امین حیایى) درست کرده، برای خانواده خبر مى آورد. همچنین ورود بهنوش (بهنوش بختیارى) و بچه هایش (عرفان برزین، و آوینا ریاضى) به خانه حسین آقا نیز ماجراهای جالبی را برای این خانواده رقم می زند.

 

عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» اکنون در منطقه طرشت تهران مشغول تصویربرداری بخش های باقی مانده از سکانس نخست این سریال هستند، سکانسی که در آن موضوع ازدواج سوسن (سوسن پرور) دختر کوچک خانواده مطرح می شود. «خوب، بد، زشت» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست. این سریال در 15 قسمت 45 دقیقه ای برای نوروز 93 شبکه دو در حال تولید است.

 

«خوب، بد، زشت» که فیلمنامه آن را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام «بهادر» است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان