37 نماینده مجلس در اردیبهشت ماه جمعا یک میلیارد و 335 میلیون ریال (133 میلیون و 500 هزار تومان) از سازمان تامین اجتماعی، مبالغی را به عنوان هدیه دریافت کرده اند. این هدیه برای هر کدام از 37 نماینده چیزی نزدیک به 3 میلیون و 600 هزار تومان می شود.

به گزارش لنگرنیوز،درباره پس لرزه های هدایایی که سازمان تامین اجتماعی به 37 نماینده و به روایتی دیگر به 150 نماینده داده است، نوشت: «پس لرزه ها ادامه دارد و از قضا هر روز هم شاخ و برگی به این هدایا افزوده می شود. سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی حاضر نیست نام نمایندگان را افشا کند، حمید رسایی عضو جبهه پایداری مجلس می گوید که کمیته امداد، سازمان بهزیستی، هلال احمر و تامین اجتماعی مبالغ ناچیزی را در اختیار نماینده ها می گذارند و نماینده ها مراجعانی دارند به خصوص در شهرستان ها به مراجعان کمک هایی می کنند.


محمدرضا باهنر در تکمیل توضیحات رسایی می گوید که مجلس هم کمک هایی را در اختیار نماینده ها قرار می دهد.» هرچند به گفته باهنر هر نماینده ماهانه 300 هزار تومان از مجلس هدیه می گیرد که به طور سالانه این رقم برای هر نماینده همان 3 میلیون و 600 هزار تومان می شود، اما براساس گزارش تحقیق و تفحصی که از سازمان تامین اجتماعی منتشر شده است، 37 نماینده مجلس در اردیبهشت ماه جمعا یک میلیارد و 335 میلیون ریال (133 میلیون و 500 هزار تومان) از سازمان تامین اجتماعی، مبالغی را به عنوان هدیه دریافت کرده اند. این هدیه برای هر کدام از 37 نماینده چیزی نزدیک به 3 میلیون و 600 هزار تومان می شود. مدافعان دریافت هدایا می گویند که نمایندگان این هدایا را برای مراجعان خود در شهرستان ها هزینه کرده اند. در سازوکار نظارتی داخل مجلس، کمیته نظارت بر نمایندگان دریافت هرگونه هدیه نقدی یا غیرنقدی غیرمتعارف از اشخاص حقیقی، حقوقی، خصوصی یا عمومی و دولتی داخلی یا خارجی با هر عنوان توسط نماینده را ممنوع می داند.

 

 منبع : بولتن

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان