به گزارش لنگرنیوز به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه گیلان، روح الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه در رشت، تاکید کرد: این همایش همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم از برگزیدگان مسابقه تولیدات رسانه ای بشقاب های خالی بسیج رسانه گیلان و مسابقات ماهانه این سازمان تقدیر می شود، تاکید کرد: همچنین رسانه های فعال در پوشش اخبار سپاه قدس گیلان نیز مورد تقدیر قرار می گیرند.

جهاندیده با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی و رسانه ای استان میهمان همایش بسیج و رسانه هستند، افزود: سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز میهمان ویژه این همایش است که در مراسم مذکور سخنرانی می کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه بخش های دیگر همایش بسیج و رسانه، شامل سخنرانی نماینده کارگروه های پنجگانه است، بیان کرد: ارائه مطلب پیرامون محورهای «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی»، «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی و بسیج»، «رسانه و عقلانیت و محاسبه گری در نظام اسلامی» از جمله این موارد است.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم صبح روز یکشنبه، ۲۱ دی ماه سال جاری در مجتمع یاس واقع در خیابان استقامت رشت برگزار می شود، اذعان کرد: نمایندگانی از رسانه های مکتوب و مجازی استان در همایش بسیج و رسانه گیلان دعوت شده اند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان