به گزارش لنگرنیوز، سال گذشته شاهد تودیع و معارفه ای در پست مدیریتی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود بودیم که از بعد از شروع به کار حجت الاسلام مهدی بازدار به عنوان رئیس جدید این اداره شاهد تحولات و رشد خوبی نسبت به سال های گذشته در سطح بقاع متبرکه و مساجد شهرستان بودیم.  
حجت الاسلام مهدی بازدار در گفت و گو با لنگرنیوز گفت : از همان روزهای اول که در این شهرستان مشغول به کار شدم عزم خود را برای ارتقا سطح کیفی و پیشرفت پروژه های عمرانی در سطح بقاع شهرستان با همراهی همکاران این اداره جزم کردیم.
رئیس اداره اوقاف افزود : در 16 ماه گذشته خوشبختانه با همراهی مردم و خیرین شهرستان لنگرود توانستیم بیش از 95 درصد پروژه های عمرانی شهرستان در سطح بقاع را پیش ببریم و در این راه همراهی و همدلی مردم را نمی شود انکار کرد.
وی با بیان اینکه توانستیم برخی پروژه ها را در مدت کمتر از 3 ماه به پایان بیریم تصریح کرد : در این 16 ماه حدود 1 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ 80 درصد را خیرین و کمک های مردمی و 20 درصد ازاعتبارات سازمانی اداره اوقاف تامین شد.
بازدار با تاکید بر اینکه از اول سال جاری تاکنون هیچ مبلغی از اعتبارات دولتی از شهرستان و استان دریافت نکردیم اظهار کرد : از میان بقاع متبرکه در شهرستان تنها بقعه آقا سید حسن کومله باقی مانده است که با توجه عدم اختصاص اعتبارات دولتی نیازمند کمک خیرین این شهر می باشد .
رئیس اداره اوقاف افزود : در چند ماه گذشته سه بار بعد از خطبه های نماز جمعه کومله از مردم درخواست مساعدت و همراهی کرده ام و امام جمعه نیز از سوی مردم قول همراهی داده اند و امیدوارم مردم شهر کومله نیز با عزم جدی وار عرصه شوند تا کار ساخت و ساز استان مقدس اقا سید حسن نیز تکمیل گردد.
وی با انتقاد از اینکه برخی افراد خارج از گود قصد تخریب فعالیت های همکاران اداره اوقاف را دارند گفت : صراحتا اعلام میکنم که اگر هر کسی در مورد مسائل بقاع شهرستان در این 16 ماه که در این شهرستان حضور دارم سوال دارد بنده اماده پاسخگویی و گزارش کار به تک تک سوال کنندگان هستم.
 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان