هدف عملیات ، محمود کریمی بود یا … !

۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۰۷:۲۹ چاپ کد خبر: 1778

به گزارش سرویس وبلاگستان لنگرنیوز ، کارآمد در بروزرسانی خود نوشت :

خبر تحریف شده “تیراندازی یک مداح” اولین بار در یک سایت معلوم الحال و فیلترشده آینده آنلاین منتسب به مهدی هاشمی رفسنجانی که همیشه کفتار وار فعالیت می کند منتشر می شود.بلافاصله سایت انتخاب (معلوم الحال تر آینده)اقدام به بازنشر این خبر با یک تیتر بسیار زننده و سراسر توهین می کند. بعد از مدت کوتاهی هم سایت های خبری و غیر خبری ضد نظام شروع به حمله و فحاشی به این مداح اهل بیت می نمایند.اولین سوالی که پیش می آید این است که با وجود این همه خبرگزاری و سایت خبری چرا این دو سایت معلوم الحال این خبر را منتشر کرده اند؟

قضایایی پیرامون این مداح اهل بیت اتفاق افتاد که شاید خوانندگان این مطلب بیشتر از من از آن با خبر باشند.اتفاقات پیرامون حاج محمود کریمی تمام شد و مطمئننا این بار هم روسیاهی به ذغال خواهد ماند.هیچ نگرانی نسبت به حاج محمود کریمی نداریم چرا که این دستگاه صاحب دارد و پیش از آن همان “آه” مادر شهیدش برای جمع کردن بساط این کفتار ها کافی است .

اما نکته ایی که بسیار قابل تامل است رفتار مردم و رسانه ها با این حادثه بود که همین برخورد می تواند حقایق بسیاری را بازگو نماید.به طور مثال با دیدن تیتر ها و نوع نقل این اتفاق کاملا مشخص بود اولاهنوز معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است و روایت ها بسیار متناقض اند و کاملا واضح بود که هدف بیشتر زدن یک مداح که چه عرض کنم بهترین مداح دستگاه نوکری برای اباعبدالله و در طول آن تخریب عزاداری حضرت اباعبدالله علیه السلام بود.چرا که به معنای واقعی کلمه ، کلام امام حقیقتا به همه ثابت شده که اسلام را محرم و صفر زنده نگه داشته است.و بر کسی نیز پوشیده نیست که بدون شک باقی ماندن دین ما از همین روضه اباعبدالله است.  واقعا چرا افراد خودی و آگاه باز هم طبق سنوات گذشته در دام دشمن افتادند و به راحتی عکس های و جملات توهین آمیز و یک کلاغ و چهل کلاغ های مختلف را با سرعتی بیش از نور به همدیگر منتقل کردند.افرادی که یکایک آنها حداقل یک بار با نوای حاج محمود کریمی برای حضرت عشق اشک ریختند و بر سر و سینه کوبیده اند .اما بلافاصله بعد از شنیدن این حادثه در مورد حاج محمود حکم صادر کردند و انواع تهمت ها و افتراها را نثار حاج محمود کریمی کردند یا تصاویری که به تمسخر از نوکران اباعبدالله تهیه شده است را بلوتوث یا در فضای مجازی ریشیر کردند.


برای دریافت پوستر با کیفیت حاج محمود کریمی روی تصویر کلیک کنید

این موضوع جز این است که اصولا به عواقب کارهایمان اصلا فکر نمی کنیم شما می توانید این مسئله را به موضوعات دیگر نیز تسری دهید از رای دادن مردم به افراد گرفته تا رانندگی !

چرا واقعا مردم اینقدر راحت گذشته را فراموش می کنند و اصلا آینده را در نظر نمی گیرند.اینکه گذشته محمود کریمی براحتی فراموش می شود و عاقبت کاری که ما انجام می دهیم چه خواهد شد.چرا یک لحظه فکر نمی کنیم که شاید اشتباه کنیم.اصلا به فرض اینکه حاج محمود کریمی اشتباه کرده باشد به چه جوازی حکم غیبت کردن او را داریم.و اگر حاج محمود کریمی کار درستی انجام داده باشد به چه راحتی انواع تهمت ها و افترا ها و تمسخر ها را به یک نوکر اباعبدالله نسبت داده ایم.چرا ما براحتی یادمان می رود که آبروی مومن از کعبه هم بالاتر است!

پیشنهاد می کنم حتما  برنامه شب یلدای محمود کریمی را یک بار دیگر ببینید (از اینجا) تا متوجه شوید دشمنان و منافقان از کجا سوخته اند و چرا این قدر بی شرمانه در حال تخریب حاج محمود کریمی هستند.

آری هدف عملیات دشمن ، تخریب دستگاه اباعبدالله بود با زدن موثر ترین مداح این دستگاه ! از قبیل اینگونه تخریب ها چند سال پیش هم دامن یک مداح برجسته را گرفت و یا بزرگانی دیگر مثل آیت الله جنتی و حجت الاسلام قرائتی و دکتر شریعتی و… اتفاق افتاد و باز جماعت خودی در دامن دشمن افتادند.چرا ما از گذشته درس نمی گیریم و این بیش از پیش ثابت می کند که ما در ایمان خود خیلی ضعف داریم.

پ.ن:مخاطب اصلی این متن ابتدا خود نویسنده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان