بدی یا خوبی کدامیک؟

۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۴:۰۸ چاپ کد خبر: 1807

 

 

 

 

 

 

به گزارش سرویس وبلاگستان لنگرنیوز ، پرشکوه در بروز رسانی خود نوشت :

یک موقع ای آدم فکر می کند بهترین حالت زندگی اونه و بهترین خوشی ها رو دارد، یا برعکس فکر  می کنید بدترین موقع عمر شماست و دنیا به پایان رسیده!

زمان می گذرد و از آن روز ها جز خاطره باقی نمی ماند، بعد به خودت می خندی که فکر می کردی فلان چیزی که پیش آمده فکر می کردی مشکل بوده در صورتی که جز خیر نبود و ویا فلان کار را نعمت می دانستی ،درحالی که عین بدبختی بوده است.

......

چندی پیش با ماشین می رفتم ،خیابان شلوغ بود حرکت مورچه ای ،سمت چپ

 

ماشین ،موتوری  را دیدم که می خواهد از ماشین  عبور کند ،آن هم به سختی،

گرفتم به راست تا به راحتی عبور کند،موتوری که عبور کرد ، دیدم یکی از موتوری ها سمت راست عصبانی شده و دارد جملات نامربوط می گوید با اینکه مزاحمتی برایش پیش نیامداه ست!!،شیشه را پائین کشیدو صداش کردم تا توضیح بدهم توجه ای نکرد!

با خودم گفتم " چه نیازی به توضیح دارد،بی خیال"...

....

دیده اید یک دختر و پسر عاشق هم می شوند !هرچی بهشان می گویند" منطقی باش ، مشکل اینه!، بعدا" پشیمان می شوی " فایده ندارد و آخرش باهم ازدواج می کنند و بعد چند ی می بینی یا دنبال طلاق هستند و یا اینکه همدیگر را تحمل می کنند!!..

این ا تفاقات خیلی زیاد است، در همه سنی چنین چیز های اتفاق می افتد ولی هرچه آدم با تجربه تر می شود  ،کمتر با این موارد برخورد می کند، می گویند: " پول بده تجربه بخر"...

...وَعَسَىٰ أَن تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ ۗ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ(بقره216)

و بسا چیزی را خوش ندارید و آن برای شما خیر است، وبسا چیزی را دوست دارید و آن برای شما بد است؛ وخدا [مصلحت شما را در همه امور] می داند و شما نمی دانید.

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان