به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام مجتبی اشجری در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اجرای بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر امسال اظهار کرد: برنامه های مذکور به صورت ملی، استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی بر اجرای برنامه های مفرح، شاد و جذاب برای جوانان در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: دهه فجر امسال برنامه های متنوعی در شهرستان ها به ویژه در صومعه سرا و لنگرود برگزار می شود.

اشجری با بیان اینکه کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برنامه های بسیاری برای دهه فجر امسال تدارک دیدند، تصریح کرد: دهه فجر 540 برنامه توسط سازمان ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از نواخته شدن زنگ انقلاب در 12 بهمن جاری در استان خبر داد و گفت: ناقوس کلیساهای گیلان در دهه فجر نواخته می شود.

وی با اشاره به رژه نمادین کشاورزان با ماشین آلات کشاورزی همزمان با 12 بهمن روز ورود امام(ره) به میهن در لنگرود، خاطرنشان کرد: 12 بهمن ماه جاری مراسم ویژه ورود امام(ره) به میهن در فرودگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود.

اشجری به حضور کودکان و نوجوانان در مزار میرزا کوچک جنگلی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت اشاره کرد و یادآور شد: راهپیمایی روز 22 بهمن اوج فعالیت های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

اجرای 993 فعالیت قرآنی دهه فجر در گیلان

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز از اجرای 993 فعالیت قرآنی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: 138 برنامه مربوط به دستگاه ها و سازمان های مختلف است.

حجت الاسلام سیدحسین گلمیرزاده به اجرای ویژه برنامه قرآنی با حضور رئیس دارالقرآن کشور در شب 15 بهمن ماه جاری در مسجد الجواد(ع) لاکانی رشت اشاره کرد و افزود: 16 بهمن ماه جاری خادمان قرآنی گیلان تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه 855 ویژه برنامه قرآنی توسط تشکل ها، انجمن ها و کانون های فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برگزار می شود، تصریح کرد: ترویج ارزش های اسلامی به نسل امروز و تبیین جایگاه ولایت فقیه از اهداف برنامه های کمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان