پسر همت! تو راست می گویی

۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۷:۱۲ چاپ کد خبر: 1849

به گزارش وبلاگستان لنگرنیوز، وبلاگ آقای رئیس جمهور گوشیت رو بردار نوشت:

پسر همت! من پدر شهیدی ندارم و برادری شهید یا دایی و عموی شهید... اما وقتی گذرم به گلستان شهدا می افتد، دلم می سوزد.

 

اینقدر سخت و جانسوز در غم تمامی جوانانی که زیر خروارها خاک خوابیده اند دلم می گیرد که زانوانم سست می شود و کنار قطعه شهدای گمنام بر روی سکویی ساعت ها می نشینم و قلبم آرام نمی شود.

دلم می سوزد برای جوانی این فرشتگان خوش غیرت آسمانی که از همه چیزشان گذشتند تا من و امثال من راحت و آسوده زندگی کنیم؛ انگار قلبم را ماری خفته زخم می زند؛ می سوزم و دوباره آرام می شوم تا دوباره زخمی و دوباره سوختنی.

 

تو راست می گویی؛ گویی کسی حرمت شهدا و خانواده شان را نمی داند؛ تنها چند پوستر در سطح شهر و چند عبارت از یک وصیت نامه ... این شده ممر درآمد عده ای که از شهدا و خاطراتشان پلکان ترقی ساخته اند و کسی هم نمی داند و نمی خواهد بداند که عده ای در این کوره راه زندگی که کمرشان زیر بار جنگ خرد شد، چه رنجی می کشند؟!

 

به خیابان ها که نگاه می کنم، ساپورت پوشان هزار رنگ با هزاران عشوه و آرایش گویی رنگی از خط بی خیالی بر سرخی خون شهدا می پاشند.

 

و در دستگاه های دولتی، گاهی بی حرمتی و بی خیالی شان به شهدا و جانبازان دل آدم را به درد می آورد؛ آنقدر که آدمی دلش می خواهد سرش را محکم به دیوار بکوبد که اینها را چه شده؟ و پست و مقام تا چه حد باید از شرایط آسمانی ایثار و... جنگ درو نگه داشته باشد.

 

اما تو غصه نخور؛ چرا که شهدا عند ربهم یرزقونند؛ اگر کسی به واسطه انتسابش به امام (ره) به زعم خودتان درفشانی کرد یا زمینه را برای اراجیف گویی عده ای آن طرف آب نشین فراهم کرد؛ و خیلی از ایدئولوژیک ها و اعتقادات و آرمان ها را زیر سوال برد؛ اما آرمان ها اینقدر بزرگ و متعالی اند که با این سخنان از هم نمی پاشد.

 

هنوز هستند کسانی که وقتی نام شهدا می آید دلشان مثل کبوتر بتپد و گلویشان را بغض بگیرد؛ قدر خون شهدا را اگر پشت میز نشین ها ندانند مهم نیست؛ همین مادران و پدران عادی؛ همین آدم های از دنیا بریده همین به قول عده ای پابرهنگان انقلاب که دلشان برای آرمان هایشان بتپد کافی است.

 

خدا کافی است؛ سرور دو عالم سیدالشهدا کافی است...

سنگینی بار حرفی که به دلت نشسته بود از بی ادبی یک گول خورده منتسب به امام (ره) را خواندم؛ و می دانم که اگر جنگی شود امثال شما پیشتاز خواهید بود؛ چراکه غیرت و مردانگی در وجود عده ای ژنتیکی است؛ گرچه عده ای خلاف این را ثابت کرده اند.

 

این کار را هر خوش غیرت و دینمداری انجام می دهد؛ نه شما گول خورده اید نه شهد؛ا گول خور واقعی کسانی هستند که جیفه پست دنیا را به آخرت شان باختند.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان