به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام محمد امیری در گفت وگو با فارس در لنگرود با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای ملت ایران داشته و تبیین آن برای افرادی که اوایل انقلاب را درک نکرده اند به ویژه نسل جوان ضروری است.

وی از اعزام 35 مبلغ روحانی به مناسبت دهه مبارک فجر به نقاط مختلف لنگرود خبر داد و افزود: این کار با هدف اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب و بیان رشادت ها، ایثارگری ها و ایستادگی های شهدا و ایثارگران به مردم انجام می شود. رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود گفت: حضور و نقش مبلغان در بین مردم و سخنرانی آنها پیرامون دوران انقلاب و برای نسل هایی که آن دوران را ندیده اند می تواند نقش سازنده ای در اهداف انقلاب اسلامی ایران داشته باشد. وی از برگزاری 8 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر توسط کمیته های قرآنی و هیئت های مذهبی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن، نمایشگاه عفاف و حجاب در دهه فجر برگزار می شود.

این مسئول در پایان برگزاری مسابقه فجر، گفتمان دینی، برگزاری جشن انقلاب، تجلیل از هیئت های مذهبی نمونه و مسابقه فوتسال جام فجر را از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی لنگرود در دهه فجر عنوان کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان