به گزارش لنگرنیوز، کاروان خبری فجر گیلان در ایستگاه هفتم صبح امروز به شهرستان لنگرودرسید. فرماندار لنگرود در دیدار با کاروان خبری فجر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر استان با بیان اینکه، خبرنگاران خادمین صدیق عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی هستند، اظهار کرد: حرکت کاروان فجر آثار بسیار مثبتی دارد زیرا بیان خدمات انقلاب اسلامی و نظام به مردم می تواند از مصادیق بارز حفظ قدرشناسی نسبت به امام و شهدا باشد. سید رضا جوادپور گفت :  آنچه که در دوران های مختلف انقلاب صورت گرفت و پیشرفت هایی که حاصل شد محصول رشادت ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی است لذا کاروان فجر نقش مهمی در شرایط حساس امروز دارد.

وی با اشاره به تحریم ها و فشارهای اقتصادی از سوی دشمن به مردم، عنوان کرد: همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم این تحریم ها و فشارها سرعت گرفت لذا کاروان فجر وظیفه مهمی دارد تا با استفاده از نخبگان و تحلیلگران به بررسی دلایل رواج افراطی گری در منطقه و خشونت و کشتار با نام اسلام بپردازد.

  جوادپور جمهوری اسلامی را منادی دموکراسی مبتنی بر اسلام دانست و تاکید کرد: فضای فکری و فرهنگی جامعه باید تشنه اندیشه ها و آرمان های امام و رهبری باشد زیرا مقابله دشمن با ما هوشمندانه است و از بین بردن وحدت ما خواسته دشمن است.

جوادپور با بیان اینکه شهرستان لنگرود 140 هزار نفر جمعیت شامل 45 هزار خانوار دارد، ادامه داد: 67 درصد جمعیت شهرستان شهری و 33 درصد روستایی هستند، لنگرود دارای سه بخش مرکزی، کومله و اطاقور است و 5 شهر لنگرود، چاف و چمخاله، کومله و اطاقور و شلمان دارد و 7 دهستان و 208 آبادی دارد، بیش از 600 شهید تقدیم انقلاب کرده و سردار حسین املاکی از افتخارات این شهرستان است.

 

وی با اشاره به افتتاح پروژه های دهه فجر گفت: افتتاح مخزن 2 هزار مترمکعبی آب شهری کومله، گازرسانی به روستاها، افتتاح مدارس و افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و راه سازی در دهه فجر اتفاق می افتد.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه برای پروژه های دهه فجر اعتبار 150 میلیارد ریال تعریف شده است، گفت: افتتاح پروژه 2 هزار واحدی مسکن مهر شهرستان و آسفالت 65 کیلومتر راه روستایی از دیگر برنامه های دهه فجر شهرستان است.

کاروان خبری فجر گیلان ظهر امروز در ادامه سفر خود به شهرستان رودسر و املش سفر کرده است.

   
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان