به گزارش لنگرنیوز، فردین امیری پیش از در نشست دادستانی استان گیلان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی و برچیده شدن ظلم زمینه اجرای عدالت بین مردم فراهم شده است از اجرایی شدن طرح پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد.



دادستان عمومی و انقلاب لنگرود گفت: با برگزاری جلسات مختلف با حضور کارشناسان مسایل اجتماعی و کارشناسان حقوقی مقرر شده تا یک راهکار جدی و ثمربخش در زمینه پیشگیری از وقوع جرم تدوین شود که به زودی با حضور امام جمعه و اصحاب رسانه اجرایی می شود.



امیری به شناسایی آسیب های اجتماعی و اخلاقی در شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: برای مقابله با وقوع جرم باید راهکارهای عملی مناسب اتخاذ شود تا ارتکاب جرم در بخش های مختلف کاهش یابد.



وی به تشکیل کارگروه های مختلف در این زمینه اشاره کرد و افزود: این کارگروه ها با حضور افراد زبده و اقشار مختلف مردم تشکیل می شود که در آن طرح ها و ایده های خود را ارائه می دهند و پس از بررسی های لازم در سطح شهرستان اجرایی می شود.



دادستان عمومی و انقلاب لنگرود، از مردم خواست تا دادگستری را در این زمینه یاری کنند زیرا پیشگیری از وقوع جرم به نفع مردم است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان