به گزارش لنگرنیوز، در این دیدار که عصر پنجشنبه در یک هوای سرد و ابری در زمین ورزشی اختصاصی شهرداری رودسر برگزار شد، شهرداری رودسر نتوانست از پس تیم انتهای جدولی شهرداری چاف چمخاله لنگرود بگذرد و با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.



هنوز بازی روند طبیعی و عادی خود را طی نکرده بود که در درون محوطه جریمه شهرداری چاف چمخاله بازیکن حریف روی بازیکن شهرداری رودسر مرتکب خطا شد که داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود شهرداری رودسر سوت زد که این ضربه پنالتی را 'شهریار ناصح 'در دقیقه 7بازی وارد دروازه میهمان کرد.



این پنالتی بحث برانگیز از سوی داور مسابقه تیم حریف را به حاشیه راند بطوریکه حتی به نیمکت این تیم نیز کشیده شد.



بازی پرتنش و پرحاشیه که تیم حریف چاشنی بازی کرده بود روند کار را برای داور مسابقه در نیمه نخست سخت تر کرد، این بازی در نیمه نخست با برتری شکننده یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.



'توحید تابان' نماینده هیات فوتبال استان گیلان حاضر در مسابقه در باره پنالتی به خبرنگار ایرنا گفت: رای داور در اعلام پنالتی کاملا صحیح بوده است.



اما با آغاز نیمه دوم، تیم شهرداری چاف چمخاله لنگرود می توانست در همان دقایق شروع بازی کار را به تساوی بکشاند که بازیکن این تیم در شرایط تک به تک با دروازه بان شهرداری رودسر توپ را به بیرون فرستاد و یک بخت گلزنی مسلم را از دست داد.



در ادامه بازی متمرکز و چند لایه تیم میهمان اجازه ایجاد موقعیت به تیم میزبان را نمی داد هر چند تیم شهرداری رودسر در بیشترین دقایق حاکم بر بازی و میدان بود.



در دقیقه 80بازی و به دنبال تکل خشن بازیکن شهرداری چاف روی بازیکن میزبان داور مسابقه این بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد.



این بازی دقایق پایانی خود را طی می کرد که اشتباه فاحش مدافع تیم شهرداری رودسر در ارسال پاس به عقب به دروازه بان بازیکن حریف از این موقعیت بهره جست و خود را در شرایط تک به تک با دروازه بان قرار داد که با خطای آشکار دروازه بان میزبان روی بازیکن حریف، داور مسابقه علاوه بر اخراج دروازه بان یک ضربه پنالتی به سود تیم میهمان سوت زد.



این ضربه را 'فریبرز ربیعی 'در دقیقه 86به گل تساوی تبدیل کرد در واپسین لحظات این بازی تیم میزبان می توانست به گل برتری دست یابد که بازیکن این تیم در شرایط تک به تک توپ را به بیرون فرستاد و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک پایان یابد .



سرمربی تیم شهرداری چاف چمخاله لنگرود پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم ما در نیمه نخست تمرکزمطلوبی در زمین نداشت و نتوانستیم موقعیت آنچنانی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.



'حمید ناصح 'افزود: سوت داور به نشانه خطای پنالتی به سود حریف تیم ما را از نظر روحی و روانی در چالش قرار داد اما در نیمه دوم با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم تیم را از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوب قرار دادیم و با تغییرات تاکتیکی در تیم توانستیم کار را به تساوی بکشانیم و معتقدم نتیجه بازی عادلانه بود.



مربی تیم فوتبال شهرداری رودسر هم پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ته جدولی شهرداری چاف در این بازی انگیزه فراوانی برای کسب حداقل نتیجه داشت از یکسو هر دو تیم از همدیگر شناخت کافی و وافی داشتند و دیگر اینکه این تیم آمده بود که بازی را نبازد.



'مزدک حقیقت' بیان کرد: تیم حریف بیشتر رو به بازی خشن آورده بود و همین امر تا حدودی روند کار را برای ما سخت تر کرد.



وی اضافه کرد: از نتیجه بازی راضی نیستیم و گلی هم که دریافت کردیم بر اثر اشتباه فردی بود.



در هشتمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل 14تیم حضور دارند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان