آب و برق مجانی در سخنرانی امام نیست!

۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۷:۵۸ چاپ کد خبر: 18961
به گزارش لنگرنیوز، در سال های اخیر، به ویژه پس از اجرای هدفمندی یارانه ها و آزادسازی نسبی قیمت حامل های انرژی، در نتیجه بالا رفتن قیمت آب و برق و... بعضی از مردم گاه به مزاح و گاه به جدّ، می گویند: «شکر خدا، قولی که امام خمینی اول انقلاب داده بود، عملی شد وآب و برق مان مجانی شد!» یا این که بعضی افراد بی غرض و گاه با غرض، می گویند: «مجانی شدن آب و برق را امام خمینی در سخنرانی 12 بهمن بهشت زهرا گفته، ولی حالا حذف و تحریف کرده اند!» جالب آنکه جمله ی معروفی که به نام حضرت امام به طور گسترده با این عنوان که «آب و برق مجانی می شود» نقل محافل عامه است، هیچگاه در سخنرانی تاریخی 12 بهمن 57 نبوده و در حقیقت قول دولت موقت به مدیریت مهندس بازرگان بوده است و به عبارت دیگر لایحه ی آب و برق مجانی را اولین بار دولت موقت مهندس بازرگان تصویب کرد و وعده ی آنرا هم به مردم داد و امام خمینی چند روز بعد، این وعده ی دولت موقت را تصحیح و تکمیل کردند!
 همیشه در ایام دهه فجر پخش گزینشی سخنرانی حضرت امام در 12 بهمن 57 توسط صدا و سیما مستمسکی برای حمله به انقلاب اسلامی شده و بعضاً به دروغ استناد به حرفهایی می شود که هیچگاه توسط امام در آنروز زده نشده بود!
باید از مسوولان صداوسیما پرسید چرا تابحال سخنرانی امام در 12 بهمن 57 هیچگاه بطور کامل پخش نشده است!؟
لینک ویدئوی کامل سخنرانی امام گزیده های مهم سخنرانی حضرت امام در بهشت زهرا: - اگر چنانچه بخواهیم ما این اقتصاد را به حال اول برگردانیم، سال های طولانی با همت همه مردم، نه یک دولت این کار را می تواند بکند و نه یک قشر از اقشار مردم این کار را می توانند بکنند - به اسم اینکه ما می خواهیم زراعت را، دهقان ها را دهقان کنیم، تا حالا رعیت بودند و ما می خواهیم حالا دهقانشان کنیم، اصلاحات ارضی درست کردند، اصلاحات ارضی شان بعد از این مدت طولانی به اینجا منتهی شد که بکلی دهقانی از بین رفت، بکلی زراعت ما از بین رفت و الان شما در همه چیز محتاجید به خارج؛ یعنی محمدرضا این کار را کرد تا بازار درست کند از برای آمریکا و ما محتاج به او باشیم - در تهران مرکز مشروب فروشی بیشتر از کتابفروشی است، مراکز فساد دیگر الی ماشاالله است. - برای چه سینمای ما مرکز فحشاست. ما با سینما مخالف نیستیم ما با مرکز فحشا مخالفیم. ما با رادیو مخالف نیستیم ما با فحشا مخالفیم. ما با تلویزیون مخالف نیستیم ما با آن چیزی که در خدمت اجانب برای عقب نگه داشتن جوانان ما و از دست دادن نیروی انسانی ماست، با آن مخالف هستیم. ما کی مخالفت کردیم با تجدد ...
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان