به گزارش لنگرنیوز، محمدحسین صفارهرندی"، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفتگو با  ایلام بیدار با اشاره به 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشورمان در سال 57 گفت: در این برهه از زمان حرف زدن از انقلاب ضرورت جدی تری را پیدار کرده است.  

وی اظهار کرد: در این راستا بایستی هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف شناسایی و آسیب شناسی بر روی آنها صورت گرفته تا آفت ها دوباره تکرار نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکی از مزیت های انقلاب اسلامی ایجاد و حفظ شور و نشاط در بین جوانان است.

هرندی ادامه داد: به نوعی می توان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برای جوانان را روحیه خودباوری و اعتماد به نفس دانست.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه بیان کرد: همین روحیه خودباوری سبب شد تا بسیاری از جوانان ما دستاوردهای بزرگی در عرصه های گوناگون نشان دهند .

وی اضافه کرد: اینکه امروز به جایگاهی حقیقی دست یافته ایم نتیجه خودباوری ما بوده و اکنون دانش ایران رتبه هفتم دنیا را دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امروز که همواره از سوی دشمنان در حال تهدید هستیم باید مراقب باشیم و از دشمن غافل نشویم و همواره با وسوسه های آنان مقابله کنیم.

*دوره فتوحات حزب الله فرا رسیده است

هرندی در ادامه در رابطه با ارزیابی حملات اسرائیل و واکنش حزب الله نیز گفت: معادلات منطقه در طول چند جنگی که در 12 سال اخیر صورت گرفته کاملا جابجا شده است.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه گفت: در واقع ژئوپلتیک خاورمیانه تغییر کرده و روزی اسرائیل تصویری از خود ارائه کرده بود که به چنان اقتداری رسیده که می تواند ضربه ای بزند و جوابی هم دریافت نکند.

وی اظهار کرد: امروزه ثابت شده که ضربه اسرائیل جواب دریافت می کند، در واقع ببر کاغذی در چشم همه واقعیتش برملا شده و ضربه پذیر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نفوذ کردن به قلب قدرت خیالی گذشته او بسیار آسان شده و باید منتظر اتفاق هایی از این به بعد معکوس آن چیزی که اتفاق افتاده باشیم.

هرندی ادامه داد: بایستی از این به بعد نه دوره مقاومت بلکه دوره فتوحات جریان مقاومت را شاهد باشیم.

مشاورعالی فرماندهی کل سپاه  افزود:از این به بعد ما در اتفاقات منطقه به نقطه ای خواهیم رسید که اسرائیل باید جاخالی دهد و جاهایی را پس دهد.

*دیدار عارف با نائب رئیس مجلس آلمان هیچ تناسبی نداشت/ عارف مراقب پوست خربزه رفقای نااهل باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه نائب رئیس مجلس آلمان در جریان سفر خود با آقای عارف دیداری نیز داشته و به نظر شما آیا بهتر نبود با توجه به سبقه سیاسی شخص عارف، تذکراتی را به اظهارات مداخله جویانه نائب رئیس مجلس المان می دادند، بیان کرد: بنده از تناسب چنین دیداری تعجب می کنم، طرف مقابل از مجلس آلمان آمده و آقای عارف هیچ ارتباطی به مجلس ندارد.

هرندی ادامه داد: ممکن است ایشان در آینده قصد ورود به مجلس را داشته باشند، ولی در حال حاضر نماینده مجلس نیست.

مشاورعالی فرماندهی کل سپاه اضافه کرد: خود این انتخاب یک انتخاب غلطی است؛ اگر به این معنا باشد که سیاست داخلی ما با اتصال برقرار کردن با جریان بیگانه بخواهد سهم خود را در قدرت افزایش بدهد، این بسیار زشت است.

وی با بیان اینکه این حرکات با سیمای پس از انقلاب همخوانی ندارد، گفت: خیلی بد است گروه ها و چهره های سیاسی کشور با متصل شدن به جریانات بیرونی بخواهند معادله قدرت در داخل را  بر هم بزنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: البته بنده آقای عارف را جزو چهره هایی نمی شناسم که به بعضی از جریان های آلوده اصلاح طلب وصل باشد و سابقه ایشان چنین نیست؛ ولی این چه بسا پوست خربزه ای بوده توسط رفقای نااهلی زیر پای ایشان گذاشته شده است.

هرندی در پایان گفت: این اتفاق نامیمونی بوده که باید تصحیح شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان