به گزارش سرویس وبلاگستان لنگرنیوز، لشکر 25 کربلا در بروز رسانی خود نوشت :

 

 

این شمائید که فشارهای اقتصادی و فشارهای متعدد دیگر را با بردباری و متانت خاص تحمل کرده و می کنید. اما سخن اینجاست همه ی این فداکاری ها را شما کوخ نشین ها، شما مستضعفین، شما طبقه محروم جامعه، انجام دادید...

با آرزوی سالی پربار، همراه با حماسه ی سیاسی و اقتصادی برای همه ی هم میهنان عزیز و غیور؛ وصیت نامه های شهداء همواره راهگشای معابر صعب العبور زندگی بوده است. متن ذیل، گزیده ای از وصیت نامه ی علمدار و قائم مقام فرماندهی لشکر ویژه 25 کربلا، سرلشکر شهید حاج حسین جان بصیر است که هم خوانی با پیام راهگشای نوروزی مقام معظم رهبری مدظله العالی دارد و تقدیم مخاطبین عزیز می شود.

*****

*حماسه ی عظیم سیاسی امت بیدار ایران اسلامی

مرگ بر آمریکای جهان خوار، مرگ برشوروی متجاوز و مرگ بر اسرائیل دسیسه باز، مرگ بر فرانسه تروریسم پرور، مرگ بر هرچه ضد انقلاب اسلامی، مرگ بر صدام ضد خدا، مرگ بر منافقین، مرگ بر حزب کثیف توده، مرگ بر دشمنان رهبر و روحانیت، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر حاکمان مرتجع منطقه... اما درد و دلم با شما امت قهرمان و بیدار! می دانم در طول انقلاب چه فداکاری که نکردید! چه مصیبت هایی را که متحمل نشدید. آری! پرچم های سبز و سیاه بر بامهای خانه هایتان، این خود گواه این مطلب است. فداکاری های تو را، ازخودگذشتگی های تو را و مبارزات جانانه تو را با چه زبانی می توان بیان داشت و چگونه می توان شکر کرد. از کدام مبارزه تو سخن بگویم. شما بودید که انقلاب کردید شما بودید که با فرمان رهبر ما دست خالی اما با ایمان کامل در مقابل توپ و تانک و مسلسل ایستادید و نظام پوشالی و بی ارزش طاغوتیان را در هم پیچیدید و پس از انقلاب در مقابل دشمنان اسلام خارجی ها و ایادی داخلی شان مردانه مقابله کردید. تمام جیره خواران خان رذالت را یکی پس از دیگری در زباله دان تاریخ و به دست فراموشی سپردید و این شمائید که از اول جنگ تحمیلی تا کنون از بذل جان و مال دریغ ننمودید و باز این شما ملت شهید پرور بودید که عصای دست خود، میوه دل و جگرگوشه گان خود را  برای استمرار انقلاب و برای نجات اسلام به جبهه ها اعزام داشته و می دارید باز هم شما بودید و هستید که وقتی پاره تنان  روی دست برادران سپاه و ارتش و بسیج تشییع می شود، با صدای دلنشین و مهربان تان فریاد می زنید: این گل پر پر ماست / هدیه به رهبر ماست...

*حماسه اقتصادی از آنِ مستضعفین

ملت قهرمان و متعهدِ به قرآن و رهبر! این شمائید که فشارهای اقتصادی و فشارهای متعدد دیگر را با بردباری و متانت خاص تحمل کرده و می کنید. اما سخن اینجاست همه ی این فداکاری ها را شما کوخ نشین ها، شما مستضعفین، شما طبقه محروم جامعه، انجام دادید نه طبقه مفرح و کاخ نشین، نه طبقه زرمندان و زورمندان، نه محتکرین و گران فروشان، نه اربابان و چپاول گران، بنابراین سنگینی و مشکلات را شما محرومین برسینه خودتان دارید. پس بار انقلاب بر دوش شما بوده و هم اکنون نیز هست لذا باید برای تداوم، بقاء و تحویل انقلاب به صاحب اصلی اش امام زمان(عج) توجه داشته و همه شما موظفید گوش به فرمان رهبر و روحانیت متعهد خط امام باشید...

فرزندم! خوش پوشیدن، خوش رفتن، خوش خوردن مطلبی را درست نمی کند؛ خوش گشتن و خوش رویی با بعضی ها نمی تواند به انسان آگاهی بدهد ولی انسان می تواند با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) هم دنیا را داشته باشد و هم آخرتش را تأمین کند.

*امروز، روز امتحان است

فرزندانم! روزگاری است که نفس اسلام، یعنی جان اسلام، جان انقلاب، امید مسلمین و ناموس ملت غیور ایران، در خطر است، مورد تاخت و تاز لشکریان ابرهه زمان، نمرود و نمرودیان و فرعون و فرعونیان است. آیا آسوده نشستن، آرام گرفتن، خوردن وخوابیدن، گفتن و خندیدن، بی تفاوت بودن، کار هیچ انسان مسلم، مؤمن و عاقلی می تواند باشد؟ من معتقدم حتی حیوانات با غیرت هم در موقعیتی که به آنها حمله می شود، آرام نمی گیرند مگر آن دسته از حیواناتی که مثل خوک و یا خوک صفت باشند که با صدای هیاهوی دیگران فرار می کنند یا دائم به شهوت رانی، لذت مادی، و دنیوی، مشغول می شوند و گرنه امروز روز امتحان است به قول شاعر که می گوید:

فــولاد بــه پنجـه قضا موم شود / موجود به یک حادثه معدوم شود

نامــردی و مــردانگی اهل جهان / از گـــردش روزگــار معـلوم شود

*قدرت ایمان، غالب بر همه ی قدرت ها

حامیان صدام باید بدانند که ملت ما، مکتب دارد، قرآن دارد، اسلام دارد، خدا دارد و امام زمان(عج) پشتیبان اوست. قدرت ها اگر اسلحه دارند، مغرورند. در عملیات کربلای 5 مشاهده شد که تانک های دشمن چطور با پرتاب یک آر پی جی به هوا می رفتند، یک آر پی جی شاید 14000 تومان یا 7000 تومان باشد ولی قیمت یک تانک دشمن 50000 تومان است، با یک آر پی جی، 50000 تومان به هوا می رود؛ این قدرت را چه کسی به این رزمنده داده است، جزء اینکه خداوند داده است؟! جز این است که به برکت فرماندهی، فرمانده کل سپاه اسلام حضرت امام زمان(عج) است؟! جز این است که ائمه اطهار(ع) نظر دارند؟! همه ابرجنایت کاران باید بدانند که کلک همه شان کنده می شود و همه به گور سیاه می روند و شاید هم در تاریخ اسمی از آنان برده نشود، همانطوری که شاه رفت، ایادی ش هم رفتند و اثری از آنان باقی نماند. این قدرت اسلام است؛ این قدرت قرآن است؛ این حکومت عدل الهی است که باید در کره زمین گسترش یابد و انشاءالله شما رزمندگان اسلام، کسانی باشید که وقتی امام زمان(عج) ظهور می فرمایند و حکومت اسلامی تشکیل می دهند، پشت سر حضرت حرکت می کنید انشاء الله.

*بصیرت در مسیر حماسه

ما هم حرکت امام را قبول کردیم و به جان و دل خریدیم و مشت های مان را در میدان عمل بلند کردیم. میدان عملی که از کوچه ها و خیابان ها شروع شده بود به امام گفتیم اگر همه وجودمان را در راه اسلام از دست بدهیم، تو را تنها نخواهیم گذاشت؛ فرمان تو فرمان پیامبر گونه است، امام گونه و نشأت گرفته از اندیشه خدایی است؛ با دل و جان خریدار پیام تو هستیم؛ پیام را که قبول کردیم، حرکت را شروع کردیم. عده ای در حرکت ثابت قدم ماندند و عده ای در میانه راه بازمانده و برگشتند و یا درجا زدند؛ مثل غربال کردن نیم دانه ها و آشغال ها افتادند... آنهایی که دروغ می گفتند که ما با شما هستیم، ما مردمی هستیم، ما مرد عمل هستیم، همه آنها در وسط راه بریدند، کمونیست ها (اکثریت یا اقلیت)، منافقین، همه چهره هایشان را لعاب مسلمانی دادند و عاقبت رسوا شدند. آنان از راه بازماندند و دست بیعت با ابرجنایتکاران دادند. شیطان بزرگ و کوچک، همه آنهایی که منافع شان در خطر بود، خواستند سر سپرده ها، معدومی ها، ملی گراها، چهره خودشان را به صورت مسلمان نشان بدهند که دست شان رو شد.

آنها فکر می کردند اگر وارد میدان شوند، منافع آنان حفظ می شود. به زودی فهمیدند که اسلام به فکر منافع اسلام و آنانی که در خط اسلام هستند، می باشد. کاری کردند که چهره هاشان مشخص شد، وضعیت آنان بر مردم معلوم گردید، مردم آنان را شناختند و یکی پس از دیگری طرد گردیدند. رشته همبستگی، دوستی و محبت خودی ها در جبهه ظاهر شد؛ جنگی که آمریکا برای ما به وجود آورد، از طریق عراق بر ما تحمیل کرد. در جریان جنگ، آنانی که حزب الله بودند، در خط امام بودند، حرکت کردند و همان عزیزان در این جا گرد هم جمع شدند، دست به دست هم دادند و عهد کردند، از هم قول می گرفتند وقتی به بهشت می روند در جوار ائمه اطهار(ع) سفارش یکدیگر را بنمایند؛ رفاقت فقط در اینجا نباشد؛ اگر در اینجا همسنگر و دوست هستیم، وقتی در جوار ائمه اطهار(ع) رفتیم، یکدیگر را به یاد بیاوریم. این نحوه همدلی در جبهه، یک حرکت درونی برای نیروها ایجاد نمود. خودشناسی و خداشناسی معیار گردید. وقتی خود و امام خود و خدا را شناختند، فهمیدند جبهه یعنی چه؟ جنگ یعنی چه؟ همه ی این ها یک حرکت درونی بود و وقتی در جبهه بودند، به فکر پشت جبهه نبودند که وضعیت خانواده و زن و بچه هایشان چگونه است؟ زیرا با آنها وداع کرده بودند... این ها همه سندهای زنده و تاریخی حرکت های اسلامی عصر ما هستند.

گزارش از سجاد پیروزپیمان

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان