جز راه علی همه راه ها به ترکستان است

۱۳۹۲/۰۱/۱۴ ۲۱:۲۶ چاپ کد خبر: 1913

به گزارش سرویس وبلاگستان لنگر نیوز، جواد آقایی در بروز رسانی خود نوشت : 

 

 

مشکل مسلمانان در زمان امام مجتبی(ع) آن بود که می خواستند حسن ابن علی(ع) به مذاق آنان حکم دهد و تفسیر قرآن را به مذاق خود می شنیدند و اگر غیر از آن می شد امام زمان خود را نیز از دایره حکم الهی خارج می دیند و نتیجه اش شد شهادت تنهاترین سردار!!

 

سخنان حکیمانه و داهیانه رهبر انقلاب در ابتدای اسال 92 در حریم رضوی نکات بسیار مهمی داشت که هرکسی به اقتضای مذاق و سلیقه خود از آن برداشت نمود و آن را به نفع خود تعبیر نمود.

 

از طرفی روز اول فروردین برای اصلاح طلبان اهمیت شب قدر را داشت که سخنان حضرت ماه تعیین کننده چگونگی حضور آنان در صحنه انتخابات بود که شرط برای مسائل سیاسی کشور از طرف رهبری وفاداری به نظام اسلامی تعیین شد یعنی اصلاحات منهای فتنه گران!

 

از طرفی دیگر نیز جبهه پایداری استفاده و انتقاد رهبری از تکنو کرات ها را به نفع خود برداشت نموده و آن را ابزاری برای تخریب ائتلاف سه گانه به خصوص دکتر قالیباف به کار بردند در حالی که رهبری بحث تکنو کرات ها را در دولت هاشمی رفسنجانی بر سر مسائل اقتصادی هدف گرفته بودند. از طرفی طیف فعالان جبهه پایداری از سخنان رهبری ادامه گفتمان سوم تیر را به عنوان راهی مشخص برای آینده تلقی نموده در حالی که رهبری مشخصات یک رئیس جمهور خوب را داشتن نکات مثبت بدونه نقاط ضعف فعلی عنوان نمودند یعنی اصولگرایی منهای انحراف و تفرقه!

 

بی شک آنچه می شود از دغدغه های رهبر انقلاب برداشت کرد این است که با توجه به شرایط کنونی ایران چه در داخل و چه در منطقه و سطح بین الملل باید به فکر رشد و پیشرفت کشور بوده و در راستای حل مشکلات قدم برداشت.

 

آنچه که این روزها کام خیلی ها را تلخ نموده و حکایت از تکرار اشتباهات گذشته را دارد تلاش بعضی جریان های به اصطلاح اصولگرایی است که در صحنه انتخابات به دنبال پیروزی سیاسی خود و جناح و جبهه خود هستند و از اصل ماجرا که پیروزی کل نظام و کشور است باز مانده اند!

 

اگر هدف رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی است باید کمی پا روی نفس های سیاسی خود بگذرایم و برایمان مصالح کشور اولویت پیدا کند. یادمان باشد بی تخصصی دوستان خودی و ارزشی بسیار بسیار خطرناک تر از یک مدیر مدبرمتخصص است که شاید به لحاظ سیاسی با ما همخوانی نداشته باشد و می تواند با درایت خود کشور را از این منجلابی که حاصل غرور و عدم تخصص یک به اصطلاح حزب اللهی استٰ بیرون کشاند!

 

یادمان باشد کسی که دزد نیست و ادعا دارد اطرافیانش سالمند اما مدیریت ندارد زمینه را برای ساخت و پرورش دزد فراهم می سازد و نتیجه اش بدتر از بد می شود!

 

گفتمانی که همه را دشمن و منافق خارج از دایره نظام ببیند و به دنبال تک قطبی کردن نظام باشد در اصل همان گفتمان احمدی نژادی و جریان هاشمی را دنبال می کند و این گفتمان هیچوقت پایدار نخواهد ماند و یا به معنای دیگر تا وقتی که دایره خودی ها را روز به روز تنگ تر کنیم و لحظه به لحظه به خیل نخودی ها و مقابلین نظام اضافه کنیم پایداری جوای نخواهد داد.

 

آری جز راه علی همه راه ها به ترکستان است و بس.

*****************************************

به قول دوستان پی نوشت:

 

* لازم دیدم به دوستان هیئتی خودم یادآوری کنم هدف از کربلا رفتن دیدن ضریح نیست و فقط باید ارباب را دید و حسینی به معنای حقیقی کلمه شد که در غیر اینصورت صدام از همه ما کربلایی تر بود. مراقب باشیم حسین ابن علی(ع) در میان ما مجهول الهویه نشود تا علمدار ابن سعد نشویم. دلم می سوزد برای خیل عظیم هیئتی هایی که در جبهه یزید سینه می زنند!

 

* الحق و الانصاف علی گونه و حسین وار حضرت ماه جبهه استکبار را سر جایش نشاند و تحقیر صهیونیست ها جگرمان را خنک کرد.

 

* لحظه به لحظه حضورش را بیشتر حس می کنم و برای دیدنش لحظه شماری می کنم...

یا علی

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان