تذکری کوتاه به علی مطهری

۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۲۲:۱۷ چاپ کد خبر: 1928

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش سرویس وبلاگستان لنگرنیوز، اسرار انتظار در بروز رسانی خود نوشت :

 

مطهری: اگر رهبری نظر میدادند استیضاح نمی کردیم

 

رهبر بزرگوار قبلاً در موارد مشابه بیان کرده اند و صریحاً به نمایندگان در مورد سوال از رییس جمهور تذکر دادند.

 

این نشاندهنده حماقت و کند ذهنی ماست که انتظار داشته باشیم رهبر عزیز برای هر موردی از خودشان مایه بگذارند ما اصلاً نباید بگذاریم چنین فضایی ایجاد شود که لازم آید به دخالت رهبری.

 

شما در مناظره با آقای زارعی گفتید(+): می گویند مجلس دکور است، ما داریم یک نمایش دموکراسی می دهیم، همه چیز را از رهبری می پرسیم و بعد عمل می کنیم، اصلاً مجلسی نیست همه چیز را باید سئوال کرد. این کار ضربه به رهبری و نظام است.

 

باز حالا می فرمایید رهبری باید نظر می دادند تا شما استیضاح نمی کردید. العاقل یکفی بالاشاره. چرا  مطلبی را که آقایان رسایی، کوچک زاده و... فهمیده بودند که بر خلاف نظر رهبری و موقعیت نظام است شما متوجه نشدید!

 

بلا تشبیه در مورد ولایت علی(ع) هم بعضی اشکال وارد می کنند که اگر خدا می خواست علی (ع) را به  خلافت برساند ولایتش را در قرآن مطرح می کرد و جالب اینجاست که وقتی پیامبر در احادیث بطور واضح بیان کردند، این احادیث را آتش زدند و احادیث و وقایعی مانند غدیر را که نتوانستند انکار کنند برعکس تأویل کردند. حال اگر خداوند در قران هم بیان می فرمود، بعید نبود الآن اثری از قرآن وجود نداشت.

 

جناب مطهری؛ خدا به ما وشما عقل داده و همه ما خوب و بد را به خوبی تشخیص می دهیم و در مواقع ضرورت اگر بر اساس عقل سلیم عمل نماییم حق خود به خود بوجود می آید. اما هرکحا که پای کینه توزی، عقده، مقام پرستی و حسادت به میان می آید عقل پا به فرار می کذارد و بوی تعفن کارمان همه جا پخش میشود.  رسانه های غربی به خوبی متوجه وخامت اوضاع میشوند واظهار  شادی میکنند  مردم عادی متوجه شده واظهار برائت میکنند ولی مسئولین همچنان غرق در کینه توزی وانتقام جویی های خود. واینجاست که رهبر معظم انقلاب در بعضی مواقع مجبور میشوند تذکر دهند یا نصیحت نمایند.

 

اما اگر رهبری قبل از آن صحبتی می فرمودند یا امر و نهی میکردند شاید بعضی افراد بودند که ایشان را تکفیر کرده و صحبت از استقلال مجلس می زدند. اما حالا که بوی تعفن کارمان مشام خودمان را نیز متأثر کرده می گوییم چرا رهبری از اول تذکر ندادند. باید باور کنیم که امام خامنه ای چیزی جز حق از ما نمی خواهند.

 

ضمناً پشیمانی به نوشتن نامه نیست به حبران موثر مافات است. وبه عدم تکرار آن در آینده. هر چند نوشتن نامه در از بین بردن غرور مؤثر است. امید میرود مسئولان قبل از تذکر رهبری، عاقلانه تصمیم بگیرند نه کینه توزانه.

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان