این جشنواره فیلم فجر چه می کنه!!!

۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۲۱:۵۵ چاپ کد خبر: 1930

 

 

 

وبلاگ "ولایت" نوشت:

من به چیزی کار ندارم، در هنرمند بودن زن اول و مرد اول انتخابی جشنواره فیلم فجر امسال شکی نیست ولی اینکه آیا بقیه هنرمندان که اتفاقاً متفاوت هم بازی کردن (مثلاً اکبر عبدی) حقی در این جایزه نداشتند؟ ممکن است بعضی خوانندگان بگویند چون رسوایی مال ده نمکی است من از اکبر عبدی نام بردم. پاسخ؛ چرا که نه، فیلمی کاملاً شجاعانه و بدور از سیاسی بازی و واقعی با رنگ بوی انقلاب و اسلام. حتی هنرپیشه های دیگر. جایی که در معرفی بهترین بازیگر نقش اول مرد از خواندن اسم فیلم رسوایی خودداری می کنند چرا ما به دنبال احقاق حق نباشیم؟

 

 


خودمانیم هر چه سبز بود امسال جایزه گرفتند و الحق والانصاف در متلک پرانی و دهن کجی هم کم نزاشتند (مثلاً حمید فرخ نژاد همان خاله سوسکه! "همیشه سبز و سلامت باشید") اختتامیه امسال از طرفی بیشتر صحنه عشق بازی خانواده ها بود یکی سر همسرش را روی سن می بوسد (بابا عشق تمام). یکی تمام اعضای خانواده خود را روی سن حاضر می کند که می خواهد سی تا مرغ بگیرد و همسرش دست او را می بوسد و ... از طرف دیگر هم شوی لباس (مثلاً هانیه توسلی با پوشش کاملاً اسلامی!!!!!!!!!!!! یا پگاه آهنگرانی محجبه حتی گردنش هم مشخص نبود!!!!!!!!!!!! برترین طراح صحنه هم که خودش رو طراحی نکرده بود!!!!!!!!!! و ...).


خلاصه دلم براتون بگه که تریبون خوبی بود برای حرف های تکراری از درون پوسیده های سینمای ایران. انگار قرار بود که امسال از این جریان دلجویی شود. بالاخره پارسال همچین یک مقداری از جوایز بی نصیب بودند. عجیب نیست که سینمای ما روز به روز به زوال نزدیک تر می شود. در موضع گیری های سیاسی هم زوال سینما چشم گیر است. اغلب خارج رفته ها از همین سینما بوده اند، ما که از خاطر نمی بریم، مخمل باف ها، گلشیفته ها و ... یا اغلب کشف حجاب ها و بی اخلاقی نسبت به ارزش های اسلامی هم از همین سینما برخاسته است؛ نیکی کریمی ها، فاطمه معتمد آریا ها و ... انتظار این است که لا اقل اگر افراد درست و درمان انتخاب نمی شوند، به انتخاب شدگان خود یادآور شوند که این جایزه، جایزه

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان